♥Cherrypie♥ Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Jeg aner ikke om hodet har festa seg..er det noe måte å finen det ut på selv? hun ligger jo opp-ned nå men får noen spark i sida også så er usikker.. hadde veldig press herom kvelden da var det sånn at jeg fikk litt sånn svikt i beina da jeg skulel reise meg å gå..det føltes ekkelt.. men..hva gjør mandersom hodet ikke har festa seg og man er veldig nære termin? har det noe å si om vannet skulle gå eller om man får rier osv?? ...
Silker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg kan ikke si jeg merket noe spesielt. Var hos jm i uke 35, han lå da med hode ganske langt nede, men det var ikke festet. I uke 37 var det derimot festet seg. Kan ikke si jeg merket noe spesielt, men man har jo litt mer sånne stikkinger og vondt`er på slutten da, så kan jo bare være jeg som er uerfaren...
Batien Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Må bare si at jeg var på svangerskapskurs på lørdag. Der lærte jeg at barnet ligger med hodet ned, rumpa helt oppe, og beina ut til den ene siden. Derfor kjenner du at babyen sparker i siden. Dermed ligger babyen din helt perfekt =) Det er ikke alle babyer som fester seg engang har jeg hørt... Skal til jordmor i morgen, og håper jo at prinsen har festa seg da =) 35 uker, men må nok vente litt til... tror ikke det er uvanlig at de fester seg rundt 37-38...
Kris. Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Min gutt festet seg ikke i det hele tatt, la seg ikke ned i bekkenet en gang, Men han lå riktig vei. Fødte 10 dager før terin.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 At det boblet, og var veldig mye aktivitet nedi bekkenet, kjenner det fortsatt. Akuratt som hun driver og pirker å styrer. Sa til jordmor at nå tror jeg hodet har festet seg.
m@rie82 Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 hei! jeg vet ikke hva jeg evt skal kjenne etter når hun fester seg. jm sa på forrige kontroll at vesla ikke helt var festet enda, og ga uttrykk for at hun kanskje var på vei til å feste seg nå. i det siste har jeg hatt urolige netter pga smerter i bekkenet på den siden jeg ligger på (uansett hvilken side jeg ligger på). jeg lurer på om dette er et tegn... magen vil jo synke ned etterhvert nå, da jeg er 34+6 i dag. vel, vi får se på neste kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå