Gå til innhold

Hun klør seg sånn i hodet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd det og funnet ut hvorfor? Hun klør seg så innmari på den ene siden av hodet, spesielt når hun drikker melk. Jeg kan ikke se noe galt i hodebunnen annet enn litt rød når hun har klødd seg. Bruker mild både såpe og vaskepulver.

Skrevet

Dette gjør gutten min også. Noen ganger er han helt oppskrapet på ene siden av hodet, fordi han ligger sånn.. Han gjør det når han drikker melk, og når han skal sove og er veldig trøtt... Tror bare det er noe han gjør...tror ikke det er noe som plager han... :)

Skrevet

Hehe,akkurat som tulla vår d.når hun drikker melk og er trøtt.

Skrevet

Gutten vår gjør akkurat det samme også, og det er når han drikker melk, og er trøtt. Men han har eksem, så jeg trodde det var fordi at det klødde... Han klør/river i øra også, når han drikker, og er trøtt..

Skrevet

Sånn hender det seg snuppa her gjør også! Til og med på ultralyd klødde hun seg på siden av hodet, like ved øret. Er bare sånn noen gjør tror jeg!

Skrevet

det samme gjør gutten min når han drikker melk og er trøtt...river seg i håret også.. koser seg ..

Skrevet

Kos?

Skrevet

Min gutt klør seg også i hodet og øret på høyre side, og drar seg i øret. Dette er bare kos!!

Veldig vanlig!

Skrevet

Min gjorde det mye før.. Kosa seg når han drakk melk elelr når han var trøtt.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...