tomat15 Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hei Har lest her tidligere at folk lager hjemmelagede våtservietter. Kjøper noe på apoteket og oppbevarer de i en boks eller noe? Kan noen fortelle meg hva de bruker og hvordan de holder seg våte uten å bli ekle??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 det har jeg ikke hørt om... men jeg bruker Libero vaskeservietter (tørre) - for det er som regel tilgang til vann der man må skrifte på de små. De er utrolig kjekke. Også kjekk å legge under stompen når de har bæsjet, så du slipper å få noe på håndkle.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Bruker mesoft, det er usterile kompresser i bomull. Koster ca 20 kr for 100 stk. Fukter disse i vann + litt babyolje og legger i en pose i stelleveska når jeg skal ut med snuppa. Tar med noen tørre til å tørke med også.
tomat15 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2007 Tusen takk. Det var i de baner jeg mente jeg hadde hørt før.
mumbo Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har kjøpt mesoft på apoteket og har i en boks med vann og babyolje etter oppskrift jeg leste her. Veldig praktisk! Men jeg synes de lukter litt guffent etterhvert? Kanskje det er en grunn til at det vanligvis er konserveringsmiddel i de våtserviettene man kjøper? Tror personlig jeg prøver med bare olje neste gang, den holder seg jo fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå