Gå til innhold

Arrggh! Kvalm - og det er ubehagelig!

Anbefalte innlegg

Sitter på jobb og er kjempe-kvalm, har bare lyst til å brekke meg, urgh... ubehagelig!!

Har IKM i dag, men tror ingenting ennå... Testet for moro i går, men den var negativ, så jeg får nok bare vente og se om tanta dukker opp. Har egentlig ikke noe følelse av at mensen kommer idag, men det betyr jo ikke at jeg er gravid.... :-(

Merker at jeg ikke orker å håpe så mye lenger.... da blir jeg bare så inmari skuffa når mensen dukker opp.....og det har den jo gjort hver mnd hittil.... Hadde jo aldri trodd at det skulle ta så lang tid å bli gravid... hvis det ikke klaffer denne mnd heller går jeg inn i min 12.pp!! :-(((((

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8091657-arrggh-kvalm-og-det-er-ubehagelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen !

Like skuffet hver gang.

Hadde en liten på gang her i høst - men resulterte i en MA, så nå har jeg holdt på siden april i fjor uten resultat. Det verste var når jeg gikk inn poå siden min på babyverden , var at den forrige termindatoen lå inne og fortalte meg at jeg var 33 uker på vei...sukk !

Jaja, bare tante ikke dukker opp skal jeg svelge både kvalmen og hodepinen i dag, jeg :-)

Uff... Ikke særlig gøy å være dårlig! Jeg krysser fingrene for deg,og håper at kvalmen skyldes at du er gravid, selv om den nok kan ha mange andre årsaker også :-(

Uansett om tanta kommer eller du er så heldig å være gravid, så ønsker jeg deg god bedring og lykke til!

+++++++krysser fingre++++++++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...