Gå til innhold

Til dere med BL.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i de siste ukene begynt å få vondt i lysken og nå har det spredd seg opp til rompeballene. Begynner å bli veldig ubehagelig å f.eks snu seg i senga og kjøre bil

Er dette bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres slik ut, men det er fryktelig vanskelig å stille en diagnose på basis av det du skriver. Spesielt for ingen av oss er kvalifisert til det heller, så viidt jeg vet.. - Anbefaler deg å ta kontakt med legen din eller jm og få en evnt. henvisning til fysioterapeut.

- Det er uansett ikke godt å ha det slik, om det bare skulle være ryggen som er blitt mer svai, og som forårsaker smertene dine. - Så noen råd på hva du kan gjøre for å få litt avlastning og hvordan du kan snu deg rett etc er nok lurt uansett..

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Få en henvisning til kiropraktor. De er de eneste som klarer å kjenne seg frem til en bekkenløsning/ bekkenlåsning.

Skrevet

Sjekk på nettet om det er Manuellterapeut i ditt nærområde. Du trenger ikke henv fra lege for å få behandling der. Høres ut som bekkenløsning - lyskesmertene. Vondt i musklene i rompa får du fordi du "går feil". Vi får en annen gange m BL, for at det gjør mindre vondt, men det blir feilbelastning på bla setet og rygg...

Lykke til!! Jeg har det BEDRE med individuell behandling hos manuellterapeut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...