Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 At det ikke er ute på flere dager? Jeg er alene med to små nå, har vært det siden torsdag. Vi har vært syke alle, bortsett fra babyen på 9 mnd. Har ikke hatt avlastning eller mulighet til å være utenfor døra. Så babyen har ikke fått frisk luft (annet enn åpent vindu på soverommet) siden torsdag. Holder på å knekke av dårlig samvittighet og redsel for at han tar skade av det. På ettermiddagen i dag kommer vi oss endelig ut en tur da. Trenger ærlige synspunkter på dette.
moo Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Noen ønskesituasjon er det ikke, men skadelig? Nei, ikke i det hele tatt. God bedring!
ScaryMama Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Slutt med dårlig samvittighet han tar vel ikke skade av det! Det er ikke vanlig i andre land å være ute med barna hver dag. I USA er barna så og si aldri ute om vinteren, og selv om det kanskje ikke er å foretrekke, så lever de fint for det!
Hanne og jentungen Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Nei, det er vel ikke skadelig. Av og til blir bare situasjonen slik at det ikke passer seg.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Hadde det hvert skadelig hadde nok tassen min blitt veldig skada nå.. nesten ikke vært ute i hele januar.. første 2ukene kjempeglatt.. siste 2ukene 23kuldegrader... vært ute ca 7ganger på en mnd.. stakar babyn min...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet...Du gjør det beste du kan! Det viktigste er at dere blir fort friske, så kan dere være ute alle sammen:) Så lenge vinduet er oppe, ser jeg ikke problemet. God bedring til alle:)
Brillemamma Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Her har vi heller ikke hatt mulighet til å være ute på lenge, men det pga klink is over alt... Men jeg legger snuppen ut i vogna si når han skal sove. På den måten får han jo frisk luft selv om vi ikke er på trilletur.. Men er ikke skadelig for babyen å være inne heller da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå