Gå til innhold

November: Da var dåpen overstått!


guttebebis 08.11

Anbefalte innlegg

Og gull gutten gråt hele tiden i kirken! Det var helt forferdelig... Han var stup trøtt, men klarer aldri å sovne i armene våre. Tror han syntes vi var kjempe slemme! Følte det aldri tok slutt.. Men vi hadde det veldig fint etterpå. Nydelig mat, dessert og kaker.. En kjempe da, men må si det er godt det er over og. Veldig stressende å være vert og samtidig passe på at babyen har det bra. Bedre å være gjest! :)

Men han fikk så utrolig mange fine gaver!

Vi hadde veldig fine bordkort med bilde av babyen, bestilt på eurofoto.no, der burde dere bestille! Også de fine serviettene på dku.no.

 

Hvordan var deres dåp? Flere som gråt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått :)

 

Gutten vår er 1 dag eldre enn din, og vi hadde dåp den 28.jan!

Det gikk veldig bra! Ga han mat rett før, og gikk rundt på bakrommet som en gal for å få han til å sovne :) Og det gjorde han..

 

Rett før han skulle opp for å døpes (vi var sist av totalt 6 barn) våknet han og gryntet litt, men det gikk greit..

 

Var andre som gråt veldig etterhvert.. Men det er jo bare sjarm det da =)

 

Vi hadde det veldig koselig etterpå, med god mat og kaker! Hadde mange som hjalp meg, så jeg gjorde nesten ingenting! Det var deilig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips ang. takkekort. Da har jeg bestilt jeg...:) De så jo kjempefine ut. Vi skal ikke ha dåp før 25 februar vi da. Har også bestilt servietter fra samme sted som dku.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra! Håper dere blir like fornøyde som vi var med de! Kjempe fine...Fikk sååå mye skryt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...