Gjest Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Sitte/ligger skrått opp mot armlenet på sofaen her sånn at ene siden er strekt og andre veldig presset sammen . Hmmm, vanskelig å forklare, som om man står på gulvet og bøyer seg rett sidelengst med overkroppen. Poenget er i hvertfall at det tydeligvis gjør at livmoren skyves opp mot ribbena på ene siden for plutselig fikk jeg et realt spark midt i nederste ribbenet her, au-au! Det er kjempekos med spark, men akkurat ribbena og blæren kan jeg helst styre min begeistring for å bli sparket i... Hadde liksom trodd at det enda var en god del uker igjen til han ville nå ribbena mine da :-( Andre som har utsikter til ømme ribben her?
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg går liksom å venter på det, er i uke 28 nå, men foreløpig holder han seg til å sparke rundt i hele magen og nede i bekkenet/blæra. Det høres ikke godt ut, så håper han venter en stund til med å snu seg.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 I mitt første svangerskap så knakk lillegutten 2 ribben,de grodde feil så de syntes kan du si..med andre mann så ble det bare veldig ømt,håper det skal gå bra denne gangen,for jeg kommer aldrig til å glemme den smerten..den unner jeg ingen Lykke til
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Uff da! Nei brukket ribbena har de ikke, ikke så vidt jeg vet i hvertfall, men de har sparket godt fra seg begge de andre to. Denne her sparker mye mindre enn brødrene sine, men like hardt. Har hatt mye såre, ømme og direkte vonde ribben med de to andre så jeg hadde håpet det skulle drøye litt lenger, er jo bare i uke 23...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå