rolly Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 kom på noe i natt jeg når gullet fikk mat,hva om jeg sendte inn til gladmeldingen i se og hør og spurte feks om de kunne sponse oss med t-skorter hvor det stod landstreff i juli klubben eller noe sånt? eller er det noen av dere andre som vet om noe annet vi kunne søkt gladmeldingen om?ang landstreffet alså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Han der Asgeir har vel et eller annet! Kunne ha sponset alle med reise og, sånn at alle fikk bli med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 5. februar 2007 #3 Del Skrevet 5. februar 2007 P4 tror jeg det er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 5. februar 2007 #4 Del Skrevet 5. februar 2007 ja ingenting hadde vore bedre... kjempe god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 5. februar 2007 #5 Del Skrevet 5. februar 2007 jaaaaa dette høres ut som en god ide,,, det er på natta tankene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 5. februar 2007 #6 Del Skrevet 5. februar 2007 God ide! Ja, hva skulle man gjort uten oss som har barn som ikke er nattavvente;-) Måtte vi tenke på dagen også, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 5. februar 2007 #7 Del Skrevet 5. februar 2007 vist det bli sponset litt blir jeg med på oslo....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 5. februar 2007 noen som har forslag om hva vi kan søke om da?få se hvor kreative dere er da jenter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 5. februar 2007 #9 Del Skrevet 5. februar 2007 http://www.tv3.no/index.php?option=com_content&task=view&id=9273&Itemid=961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 5. februar 2007 #10 Del Skrevet 5. februar 2007 http://www.seher.no/cm/SeHer/Jippi/1.34943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 5. februar 2007 #11 Del Skrevet 5. februar 2007 dytter den opp igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 5. februar 2007 er det ikke sånn at asgeir bare henter en person el noe da?hehe han hadde vel fått noia han hvis han skulle hente alle oss i juliklubben hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 5. februar 2007 #13 Del Skrevet 5. februar 2007 Noen som har noen gode forslag til hva vi skal skrive på dette søknadsskjemaet, da? Skal vi sende inn ett fra oss alle, eller en hver oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 5. februar 2007 #14 Del Skrevet 5. februar 2007 Et fra oss alle eller? Jeg blir så sjenert jeg:) Neida.. Men hvis noen hadde ville skrive det så hadde det vært topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 5. februar 2007 #15 Del Skrevet 5. februar 2007 Kan vi ikke prøve å dikte noe her da?? Blir du sjenert av å fylle ut et skjema? Eller tenker du på om vi havner i Se&Hør? Hvis vi får støtte kommer vi vel alle i bladet, tenker jeg!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 5. februar 2007 #16 Del Skrevet 5. februar 2007 hehe:) Nei da, jeg blir ikke så sjenert da:) Ja vi dikter i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 5. februar 2007 jaja vi må jo finne på noe og det hadde vært best om vi kunne søkt i lag på den måten tror jeg det vill være mer seriøst og tror også vi har en stor sjans til å få det etter som jeg vet så har det vel aldrig vært arrangert ett slik treff i norge før?og det må vel bare benytte oss av mener jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå