Gå til innhold

Noen som har gått på Cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere. Lurte på hvor lang tid det har tatt for dere som har gått på Cerazette før dere fikk mens tilbake..? Vi prøver å oss på nr 3 og sluttet med prev 30. des. (ca). Tr har ennå ikke kommet, men har hatt menslignende smerter i over en uke. Har tatt to tester men begge var neg :( Frustrerende, kjennes ut som den skal komme når som helst, men den kommer jo ikke... Håper selvfølelig at den ikke kommer!

Noen med lignende erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok vel ca 8 måneder før den stabiliserte seg hos meg,så for min del var det aller siste gang noensinne jeg skal bruke no sånt!

Blødde hele tida mens jeg gikk på dem,og fikk mange andre bivirkninger,så måtte slutte etter bare 2 mnd. Hadde sykluser som varierte mellom 46 og 33 dager etter jeg slutta. Gikk vel gradvis nedover med antall dager. Håper du er litt heldigere enn jeg var,er så frustrerende å ikke vite hvor mange dager man skal regne med i syklusen når den bare varierer hele tida!

Lykke til!

Skrevet

Hei

Tror Cerazette er en pille som enten passer for kroppen din eller ikke.

Jeg blødde relativt ofte de første to månedene, mens de resterende månedene bødde jeg ikke i det hele tatt.

Sluttet på pillen 4 desember og fikk mensen igjen 4 januar. Mensen var litt kortere enn ellers, bare fire dager.

Etter første mens gikk vi inn i vår første pp og fikk klaff med en gang så jeg vet dermed ikke hvordan det ville utviklet seg.

Lykke til :o)

Skrevet

Huff! Har gått på den før, og da gikk det rimelig greit. Denne gang blødde jeg i tre uker i strekk før jeg sluttet med den, men det var den lengste blødeperioden. Frustrerende ja, det er noe dritt...

Hadde du også menssmerter lenge før du fikk den tilbake?

Skrevet

Vil bare si at jeg i litt over en uke (nesten to) før jeg testet positivt hadde mensmurringer og mensmage.

Følte det ikke slik i måneden før da mensen kom

Skrevet

Da er det ennå håp!!!

Skrevet

Hadde en del smerter ja,men det har jeg alltid,og bare samme dagen som jeg skal ha mensen,samt litt dagen etterpå.

Skrevet

Heisann. Jeg har også gått på cerazette. Slutta rundt 28. desember og fikk blødning allerede den helgen så da regnet jeg fra da mtp el og den kom da den skulle komme,men så kom tr plutselig,1 uke for tidlig,så nå går jeg bare å håper at det stabiliserer seg snart. Skulle hatt el like før i helgen, men ikke merka noe til det og heller ik testa positivt på el tester,så vet egentlig ikke hva som skjer med kroppen min. Nå går jeg bare og venter på ikm rundt 17-18 februar...... Huff,ventetiden er grusomt kjedelig.....

Skal til legen for endel andre tingpå ondag,så jeg skal høre om han kan sjekke meg ordentlig. Lenge siden jeg har hatt undersøkelse der nede uansett.

Du får ha lykke til du også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...