Gå til innhold

Har tråkket over...


!Mia!

Anbefalte innlegg

... så nå sitter jeg her med en hoven fot. I tillegg måtte det begynne å snø igjen, nå når veiene var så fine og bare. Da kommer jeg meg i hvertfall ikke ut på tur.. klarer å gå litt, men orker ikke nå når det er snø og jeg må kjempe meg framover.

 

For noe drit... sutre, klage..

 

Dagens utblåsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

off stakkars deg.

 

min samboer tråkket også over for en uke siden, da han gikk ut av en pølsevogn(hehehe).

 

god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker han angret på den pølsen ja.. Jeg trakket i en dam som jeg ikke så pga at jeg trillet vogn. Skulle i siste liten prøve å få foten vekk og dermed tråkket jeg over.. Det var så vondt at jeg ble stående på fortauet i evigheter bare for å komme til hektene igjen. Sambo var på kino med eldste gutten vår.. var litt bekymret for å bli stående der i 1 1/2 time til filmen var ferdig... jeg klarte å hinke meg til kinoen og ble sittende i en sofa til de kom ut.

 

Kan gå litt mer på foten nå, men den er fortsatt hoven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off..det hørets ikke godt ut.

 

det passer aldri å være syk/skadet når man har barn.

håper din mann er hjelpsom.

 

 

jeg sa til min samober at det var et "tegn fra oven" da han tråkket over,at han skulle holde seg unna pølsevogner i framtiden.

men har har ikke tatt ved lære.

så neste gang kommer det vel et lyn :)

 

 

god bedring Mia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

 

Det skal jo være sagt at dere har gode pølser i Danmark. Men man må passe på midjen... du får satse på lynet, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...