Gå til innhold

I morgen begynner jeg på jobb...


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

I 50 % stilling(jeg og pappaen deler resten av permisjonstida). Fy søren, hvor jeg gruer meg. Her har jeg gått rundt i over et halv år i mitt eget trygge hjem uten mentale utfordringer av noe slag - så forventes det plutselig at jeg skal kunne undervise i norsk og samfunnslære - jeg som knapt har fått med meg nyheter, eller i hvert fall vært høyst uengasjert, de siste månedene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du gruer deg ja,, ! Jeg gleder meg til å begynne jeg, men jeg har over et år permisjon,, dvs mer en nok tid til å være hjemme. Jeg har 10 uker ferie til gode derfor begynner ikke jeg før 14 August. Men så koselig at pappaen skal være hjemme da, det hadde ikke vi tenkt på en gang ( å dele permisjonen ). Men han skal ha pappaperm når jeg begynner på jobb i August da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen! Startet i arbeide da lillemor var 6 uker - bare en dag i uken. Men det var egentlig mest for å holde hodet klart! Dette er på et sykehjem, og jeg kunne regulere dagene nesten helt etter frøkenen. Hadde henne med meg...

Etter nyttår har jeg vært på en liten bijobb jeg har, der jeg kan kalles ut på kort tid. Og der hadde jeg ikke vært på over et år... Skal si jeg var glad for at det meste av arbeidet sitter som rutine i fingrene;-) For hodet var hjemme hos lillemor og pappaen, ja!

 

Du får starte med en liten oppdatering, da vet du! "Kan noen fortelle meg hva som har skjedd det siste halve året? Og hvorfor?" hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du gruer deg litt! Jeg tok 8 mndr permisjon med nr1, angret utrolig på det. denne gangen tok jeg et år, og har nå sagt opp jobben, så da blir det nok ikke før jul hun skal i barnehagen.

lykke til, det går nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du gruer deg. Jeg gruer meg også masse, selv om jeg ikke skal jobbe før mai/juni (pappaperm) og starter for fullt i midten av august... Men jeg tror at når man først kommer i gang så går det sikkert helt greit. All den gamle kunnskapen bare "detter" ned i hodet igjen! :o)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes tøft ut å begynne så tidlig, men samtidig så flott med tanke på fleksibiliteten i det. Jeg har også en fleksibel jobb, jeg skal ut i 50 % stilling, og da har jeg 9 undervisningstimer i uka hvor jeg er pliktig til å være tilstede - resten av tida jeg egentlgi er pliktig å være tilstede tar jeg ut i ammefri. Blir jo en del timer forberedelse hjemme, men den kan jeg ta når det passer meg!

 

Skal bli godt å prøve å få litt andre tanker i hodet igjen. Spør meg nå om amming og barnestell, telefonnr til helsestasjonen og legevakta - det kan jeg svare på! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...