jools Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Er vel noen her som er sykemeldte så jeg slipper å lete gjennom nav sine sider for å finne det??
**My little Miss drama and I** Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Vet ikke helt hva du mener ,men jeg får sykepenger disse regnes som vanlig lønn ... Visst du tenker på utregning av sv penger så har det ingenting å si;)
jools Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2007 Takk:) var det jeg mente. Ble bare redd for at de siste 3 ukene skulle ødlegge hele grunnlaget mitt:)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 svangerskapspenger er noe man får isteden for sykepenger når arbeidsplassen ikke kan tilrettelegge for videre arbeid i svangerskapet isteden for at du skal gå sykemeldt. Foreldrepenger regner jeg med du tenker på, og da teller sykepenger/svangerskapspenger likt som lønn, og du skal ha det samme i sykepenger/svangerskapspenger som i lønn.
jennifer Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Ikke noe problem, var sykmekdt hele forrige svangerskap, og sykelønn= lønn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå