Gå til innhold

Nutmeg,attpåklatt og alba sin skravletråd! ( ny; 8)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men man får kjøpt termometer med 2 desimaler på apoteket eller el.butikk?

Grattis med innlegg nr 200:)

Jeg krangler med graveren igjen......Herregud jeg er lei av å krangle! For å bli ferdig gikk jeg MYE ned på hva jeg krevde i kompensasjon, men fyren nekter å innrømme feil av noe slag og vi kommer ingen vei.

Han har jo tidligere truet meg med skifteretten, men da jeg sa at det var helt ok for meg å bruke mye tid der skal vi plutselig møtes på tomta å bli enige... Hehe, han burde ha med livvakt skal han treffe dette hormontrollet. Man ypper IKKE damer som er på dag 64 i syklusen, har en ny heftig runde med pms, hater plassen hun bor på, sliter med datatrøbbel på jobb og er lei av husbygging. Kan bli fali det;)

Håper du får ordnet lengre sykemelding:)

Hehe.. heier på deg!!!

Ordner seg nok til slutt...

Siden du ikke har tid til å lese så mye på bli gravid, kan eg fortelle en nyhet ihvertfall...KIRSTY er gravid! Endelig!

Aner ikke hvor en får kjøpt slike termometer...sikkert lurt å høre på apoteket..

Joda, ordner seg nok. Får bare klump i magen av å gå rundt å være så uenig med folk. Og jeg er en smule amper..... Hehe, jeg hadde ikke giddet krangle med meg:)

Kristy er en av de som har prøvd leeeeeeenge ja? Så bra!:) Er så godt når det klaffer for slike:) Gir håp:)

Jeg må forresten kjøpe mer folat. Håper jeg er gravid før neste boks er tom. Positiv vinkling; liten fare for ryggmarksbrokk så mye folat jeg rekker spise før jeg blir gravid:)

Ellers så sitter jeg å gleder meg til å se sambo i kveld:) Verden blir litt bedre når jeg kan krype sammen i armkroken hans:) Han er litt bekymret for meg for tiden (pga lang syklus), og er som deg glad jeg skal til legen snart.

Får du hjem våte barn snart?

Nye episoder Frustrerte Fruer i dag. Får se om jeg skal klare la være begynne se. Ha en liten opptelleing over hva jeg egentlig følger med på for tiden:)

Hellu..

Vært og fått sykemelding til 9.mars.. så får vi etter det..

Ingen unger enda... de er på et slikt ettermiddagstilbud om tirsdagen.

Og tror nok de er tørre i dag.. er ingen nedbør i dag!! Foreløpig.. hehe..

Eg skal se fruene ihvertfall!! Hadde eg ikke hatt tv og serier og sett frem til disse ukene.. hm... klikket i vinkel då ja!!

Kirsty ventet på prøverør.. men nå satt den etter 23 pp!! Er såå glad på hennes vegne!!

Tv er bra:) Må ha noen serier å følge med på:)

Så du Designerspirene i går?

Så bra å slippe prøverør! :) 23 pp er en stund ja... Håper det ikke tar så lang tid for oss.

Hatt avslutnings-samling for en som slutter hos oss. Tok ikke lang tid. Litt kake hadde jo vært godt, men det var det ikke.

Får du spist noe?

Annonse

Ikke spist så mye i dag.. er ikke på topp i dag nei!!

Men pleier å få i meg nok...

Så ikke spirene nei.. gadd ikke.. koste med mannen i stedet!!

Gleder meg til det frister med kake igjen!!

Er sååå trøtt i dag.. savner meg selv eg nå!! Lenge siden eg har følt meg som meg selv.. "normal" liksom!! Klarer ikke å se for meg at eg skal bli det igjen... energi og greier.. hm??

Kjenner meg igjen der. Jeg er bare nødt til å bli flinkere å trene, får alltid masse energi og er mer fornøyd da. Og, jeg må slutte med alle disse hus-relaterte kranglene, de bare suuuuuuuger energi og humør.

Det at hormonenen mine ikke er helt i balanse hjelper visst ikke så mye det heller har jeg lest.

Om noen uker er vi i bedre for, begge to:)

Ikke så glad i kake faktisk, men kjenner at litt sukker på ingen måte hadde vært feil i dag. Sitter her med Ryvitaknekkebrød og leverpostei på tube og drømmer om bedre tider....:)

jaaa, har laget mat til meg og ungene!!

Tror ikke det har noe navn... pasta, grønnsaker, pølse, bacon... men det var godt! Men er nok kvalm for det...

Han skal på øving.. så blir alene noen timer i kveld, men like greit! Eg er jo ikke akkurat sprudlende å være med!!

Du får ha en fin tur hjem! Og kose deg masse med sambo!

Snakkes i morgen!!

Klemklem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...