Gå til innhold

Nutmeg,attpåklatt og alba sin skravletråd! ( ny; 8)

Anbefalte innlegg

Raskt innom mens jeg spiser frokost..( smaker ikke såå godt, for kastet opp plutselig igjen i dag..yeahh!! hehe)

Åå, Nutmeg, såå spennende :-D

Krysser fingrene så de blir hvite her!!!!!

Ha en super fredag, begge to!!!

klemmer,

Fortsetter under...

Hei Alba:)

Koselig å se deg sånn på morningen:)

Er vel deilig å starte dagen med å kaste opp?:)

Håper du ikke er kvalm resten av dagen!

Jeg kjenner på meg at tr kommer, så det er vel ikke sånn superspennende, men litt håp har man jo:) Er koseligere å være litt spent:)

Ha en fin dag på jobb, og en super helg!:)

Hei kjære venner!!

Innom her i full fart før eg skal i dusjen,..

Måtte hvile litt... hehehe! avhengig blitt... men det hjelper, så våger nesten ikke la være!!

Nesten ferdig pakket!

Skal bare rydde litt.. deilig å kommehjem til ryddig hus!!

Så ut å kjøpe gave.. håper eg finner noe fint med en gang!!

Er spent på hvordan turen går.. er "livredd" for å bli bilsyk.. hehe!!

Men skal bli godt å komme hjem litt.. skifte stue, og kose med tantungen!!

Ha en super fredag!! Håååper du er gravid Nutmeg!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem til dere begge!!

Ferdigdusjet?

Jeg skal ta glansvask i dag,krølle meg sammen i stolen, med pledd og te og se film. Men først må jeg jobbe litt..... Blir vel til 18 i dag også.

Ingen tr enda. Skal prøve "røyke henne ut" med å drikke masse te i dag.

Bra kjørevær?

Mandag:)

På plass igjen:) KALDT i dag, så i dag blir det en del te.

Tr har fremdeles ikke dukket opp. Og, jeg har ikke testet. Kroppen kjennes ut akkurat slik den har gjort de siste pp'ene, så jeg vet hun kommer og gidder ikke kaste bort en test. Dag 49 i syklusen i dag, ikke så gøy:(

Dere har kommet dere vel hjem? Fin helg? Det ble mye kos med tantebarnet?:)

Hvordan er formen?

Ha en super mandag!

Mandag ja...

Formen kunne vært bedre den..men skal prøve å ikke klage!!

Kaldt her og, så te må vi ha.. blåser endel, da blir det kaldt da!!

Ingen tr og ingen test! Hm... kjedelig! Håper hun dukker opp snart da.. hvis du føler rett! Skjønner godt du er lei på dag 49... klemklem!

Vel hjemme! Kosa meg skikkelig i helgen!! Formen var skiftende... men godt å komme seg vekk litt!

Skal prøve å ha en god mandag...

Overtid i dag?

Hvordan var lørdagen??

Annonse

Nei, gidder ikke overtid i dag. Vil hjem å leke litt med sambo! Han skal jo bort neste helg også, så vi prøver å få skviset inn litt kvalitetstid i løpet av uka:)

Lørdagen var bra:) Feil sang vant synes nå jeg, hun kommer IKKE til å komme til finalen i Finland.

Hadde dere bra kjørevær?

Hvem ville du skulle vinne??

Mannen her i huset heiet på Jenny!!! hehehe.... foreldrene mine trodde ikke på han da..:-))

Ja, det var tørre veier!! Heldigvis!! Litt is i veien i feltet til mamma og de.. men det gikk bra!

VIKTIG å leke med sambo!! Hadde han kost seg i helgen også??

Før de startet sa jeg "samme hvem som vinner bare det ikke er Guri". Jeg liker henne ikke, vet ikke hvorfor, og jeg synes sangen er kjedelig, hun synger dårlig engelsk, og danserne var EKKLE!!!!! Underveis fikk jeg vel litt sansen for Crash og Torill Sivertsen. Så i gullfinalen heiet jeg på Crash,og syntes ikke det gjorde noe om Jannicke eller Dusty vant.

Bra man har andre land å heie på i mai:)

Han hadde hatt det kjempefint, og var veldig sliten da han kom hjem:) Fikk gave, og var veldig fornøyd med det:)

Apropos testing. Om tr ikke dukker opp innen onsdag tester jeg da. Da er jeg på dag 51, noe burde jo ha skjedd til da!

Du skal til legen i morgen du. Klar?

Hei igjen!

Er ikke sovnet... hehe.

Har dusjet, ryddet, vasket klær o.l. Det går ikke så fort.. og nå er eg sliten.. prøver å spise litt. Ingenting som frister i dag!

Du hørtes akkurat ut som mamma... det var samme for henne hvem som vant bare ikke "teite" Guri!!

Eg heiet mest på Crash og Dusty.. tror de hadde klart å skille seg ut..

Hvor i salen satt dere??

Lege ja.. så klar eg kan bli.. liker det ikke..

Vi satt laaaangt fremme:)

Enig med moren din! Hun sa mye teit, sang elendig engelsk og vant kun pga på splitten i kjolen og goodwill fra "Skal vi danse". Dessuten hadde hun vel stemmene til størsteparten av norges homofile, og det blir jo en del (de fleste av dem var forresten i salen og vrikket energisk på stumpen sin;) Tror nok at Crash kunne gjort det bra i Finland, synd de ikke vant.

Jeg fryser og drikker te. Ikke så veldig konsentrert og klar for å jobb i dag, så det går treeeeeeeeeeeegt.

Sikkert for langt fremme i forhold til kjolen til Guri.. hehe.

Fryser eg og! Har faktisk ikke laget te enda... teflonhjerne!

Litt klaging kommer her: er sååååå kvalm!!!

Vondt i hodet også.... sånn! ferdig med klagingen!!

Finne te og ligge på sofaen nå...

Annonse

Fikk besøk nå av de som skal gifte seg på onsdag...

Nesten så følte for å fortelle de nyheten siden eg nesten satt og brekte meg... hehe. Kommer til å si det hvis eg er veldig dårlig på kvelden..

Akutten selvfølgelig!!

Og farmen er gøy..

Hun har forandret seg litt ja.. ikke så mye. Er jo ikke så lenge siden eg var der..

Noen middagsforslag til meg?

Sitronmarinert kylling med ris og salat? Bare legg kyllingfileen i en pose med sitronsaft og olje en times tid før du steker/damper dem.

Vi skal ha.... ingen anelse. Men skal spise med sambo i dag, så noe ORDENTLIG mat skal vi vel ha:)

Hvem heier du på i Farmen? Har egentlig fallt litt ut der, ikke sett så mye.

Er litt sånn småirritert på kroppen min i dag. Seriøst, syklus på 50 dager (i morgen)! Kjipe greier. Da rekker man jo bare 7 pp'er i året!

IKKE kylling... ikke glad i det...

Mannen får ta og finne på noe og lage det!!

Håper virkelig ikke at du får slike lange sykluser videre.. du MÅ til legen! Er jo pining dette...

Sitter her og venter på ungene.. de skulle gå hjem selv.. er litt trege nå. Skolen sluttet 1305... men orker ikke å gå ut nå.. gi de noen min til!

Skrev nettopp et innlegg... men pcen her er litt "syk" i dag...så fikke ikke lagret det!

Så kommer eg ikke på mer i dag, vet du hvorfor!!

Ha en super mandag og kos deg med sambo!!!

Snakkes i morgen!!!

Nå skal eg ligge på sofaen og vente på mat... er spent på hva det blir, og om det smaker...

Klemklem!!

Hmm, syk PC er ikke gøy:( jeg sliter fremdeles med sykt fakturaprogram. Er FRUSTRERENDE. men, håper vi nå har oppdaget alle feil og mangler, slik at resten av uka går knirkefritt. Det bare kan ikke være flere feil!

Sambo ringte og ønsket seg lasagne. Så det skal han få:) Da slipper jeg tenke på hva jeg skal lage:) Får slå til å lage ostesaus, skjemme ham litt bort når jeg nå først har ham for meg selv en hel kveld:) Virket som om han var litt klar for at jeg skulle teste, får se hva det blir til.

God morgen:)

Tirsdag!:) Jippi!:)

Hva fikk du til middag i går da?

PC'n din frisk igjen?

Her har det ikke skjedd så mye siden i går. Ingen tr, ingen testing.

Glemte Akutten! Bra episode? Skjedde det noe jeg bør få med meg?

Tirsdag er bra!!

Gleder meg til greys i kveld! Sesong-avslutning!!

Middag... en slags pastagryte.. gikk greit det!!

Pcen kan brukes.. men ikke i fanget.. er noe galt med en kontakt eller noe på undersiden(ifølge mannen)

Skal du teste i morgen??

Fikk du kosa deg med sambo i går?

Bra episode ja!! Handlet mye om Abby som var med et helikopter ut til en ulykke... endel action der!!

Nela "rota" med "joey"...

I dag er eg kvalm om morgen og... nermeste eg har vært å spydd.. ugh!

Typisk når eg skal til legen..

Orker snart ingen lukter.. brekker meg av min nydusjede mann.. min egen dagkrem, såpe osv... kjipt som fy!!

Snakkes etterpå når eg kommer fra legen...

Ha en flott tirsdag på jobb!!!

Har du tr-tegn?? Symptomer??

Uff, ikke greitt å være så kvalm!

Lykke til hos legen! Tipper du gleder deg VELDIG til det er overstått! Håper du får en bra en:)

Nei, ingen symptomer, bare litt små-uggen. Var slik de 2 forrige pp også, så det er nok desverre ikke noe symptom på graviditet.

Koste meg veldig med sambo i går. Teste i morgen, er jo valentindagen:) Vi skal ut å spise middag, så om jeg er gravid hadde det jo vært supert å overbringe nyheten da:) Jeg skulle egentlig på en bransjefest, men har meldt avbud da jeg heller vil være sammen med sambo.

Lykke til hos legen!

Da var eg endelig tilbake... sliten og uggen!!

Var sååå heldig at eg fikk samme lege som sist.. hehe. han skulle ikke slutte før i morgen!! Flaks!!

Han brukte litt tid.. var ikke så ofte han hadde gjort dette!

Men, blodprøver og alt er tatt.. henvisning til ul i uke 18 er sendt!

Trenger ikke time før i uke 24 nå... hvis alt er i orden selvfølgelig!!

Han sykemeldte meg ut februar.. tror eg trenger det ja! kanskje lenger og hvis eg blir slik som forrige gang! Men håper jo kvalmen kan slippe før selvfølgelig!

Så koselig at dere skal ut å spise sammen!! Tenk hvis du kunne vært gravid då ja...

Klem

Gratulere med vel overstått legetime:)

Bra du fikk han du hadde forrige gang:)

Så nå kan du slappe av ut februar. Hvor langt på vei er du da?

Jeg var vært en liten tur ute. Måtte gå av meg litt frustrasjon over fakturaprogrammet. Trodde virkelig at alle feil var rettet opp......

Nå skal jeg hente meg mer te og ta fatt på jobben igjen. O glede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...