Gå til innhold

Nutmeg,attpåklatt og alba sin skravletråd! ( ny; 8)

Anbefalte innlegg

15+3 "bare"?? hehe.. trodde du var lenger.. men sikkert for at du var på ul her tidligere... å misunner deg!! Eg og vil være kommet så langt.. hehe.. men samtidig er eg ikke klar for noe føding før i sept!!

Skal prøve å få tatt meg en trampetur hvis hormonene skal forsette slik som dette..

La på meg endel(husker faktisk ikke hvor mye) sist, så det er vel bare litt angst eg har nå!! Har jo hatt "kontroll" på kroppen min noen år nå!! Men, har goood tid etterpå til å finne igjen formen!! :-))

Er en fordel med å være førstegang.. alt er nytt og spennende.. eg begynner jo å huske litt.. hehe. Men vet at alt er bedre når kvalmen gir seg, og energien stiger igjen!!

Klem til dere for at dere leser klagingen min!! :-))

Fortsetter under...

Nå skal jeg rømme fra kontoret mitt og ut i den store verden.

Gleder meg til å være litt sosial igjen! (allerede glemt at jeg var supersosial da jeg var i Tyskland:)

Ha en super mandagskveld, så snakkes vi igjen i morgen. 1 dag nærmere min IKM og en dag videre i svangerskapene deres:)

Klem:)

Kos deg på kafe og kino, Nutmeg! Krysser alt jeg har å krysse for deg før ikm :-D

Kos deg hjemme, og stell pent meg deg selv og attpåklatten :o))

Nå skal jeg innta sofaen for en ettermiddagsblund.

Snakkes!!

Klemmer,

Hei hei:)

Dårlig film, men hyggelig selskap i går. Så alt i alt en bra kveld:)

I dag har jeg VONDT i magen, og tror nok at tr er på vei. Kjipt, men ikke så mye jeg får gjort med det nå.

Hvordan er formen din?

Annonse

Satt bare her og ventet på deg nå, måtte si "gonatt".. Som en fisk på land som mannen sier... gjesp!! Tror eg skal legge meg nedpå litt, tror det hjelper.. gjorde det ikke i går! Og det var en lang dag, og ganske kvalm til kvelden!!

Er kaldt i dag... men oppholdsver!! :-))

Så dumt med den magen!! Men, er vel enda litt håp...

Vi skravles nok utover dagen....

Klem!

God morgen igjen!! Hehe..

Fått blundet meg litt.. deilig!

Skal i dusjen nå og våkne enda mer...

Er jo kjempefint ver her nå!! Vurderer jammen å gå meg en tur!!

Se formen an etter dusjen..

Like vondt i magen??

Stakkar deg!!! Klappe på og gi stor knuseklem!!!

Har ikke kommet meg ut enda.. tar tid å dusje, klarer ikke å gjøre noe i fort tempo lenger, føler meg temmelig gammel!! Men, har ikke lyst til å brekke meg heller...

Pms skulle vært forbudt!! Føler med deg.. og det er jo verre nå når en faktisk ikke vil ha mensen!!

Godt du skal ut i dag og da!! Kose deg masse!!

Klem! Og skåler i te med deg her og...

Takker for knuseklem, trengte den i dag:) Er nok PMS ja, ting blir innimellom litt veldig vanskelig og triste et par dager før det setter igjen:)Og når man er lei i utgangspunktet, ja da blir det enda værre.

Snakke litt med sambo på telefonen nå, og det hjalp det også:) Han hjelper meg litt med nytt brev i kveld, og så regner vi med det ordner seg.

Litt misunnelig på deg som er ute å går tur nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hei!!

Det var sååå deilig med en tur ute.. kaldt men godt!!

Eneste skår i gleden er vel at eg kjenner det godt i ryggen og litt i bekkenet nå.. asfalt er pyton!! Prøve å gå i terrenget mer nå..

Har støvsuget og lagt i sammen maaanege klær også!! så nå er vi uggen og klar for sofa og pc igjen!!

Klem!! Er raus med de i dag...

Annonse

Og jeg tar imot:)

Jeg tror jeg satser på bra vær og lang tur på søndag.

Ingen tr ennå, og smertene har gitt seg. Men jeg kjenner at de ligger på lur.....

Håper du ikke får vondt i rygg og bekken!!!!!

Godt du har litt pause i mage-vondten!!

Og husk.. mange tror at de ikke er gravid pga de er helt sikker på at mensen kommer..

Hadde en god del murringer eg.. helst i helgen etter eg testet. Så hadde eg ikke teste hadde eg nok vært sikker på at tr skulle komme!

Regner vel i grunn med at vondtene mine kommer tilbake, var mest plaget med nr.2.. men vi får ta det som det kommer!!

Ingen sorger på forskudd!! Basta!!

Når skal du gå i dag da??

kosemoseoverdose.. :-))

Nei, de er på et ettermiddagstilbud!!

Skulle gå bort selv.. siden det er bra ver!!

Så de kommer nok i 1530-tiden!!

Og godt er det.. er sååå kvalm akkurat nå!! ugh..

Sitter bare her apatisk!!

Mannen ringte. var på vei hjem heldigvis. Han skulle egentlig jobbe sent, og så direkte på øving.. Men det hjelper godt at han kommer nå, da slipper eg unna med å "bare" hente guttungen på fotball senere!!

Gleder meg masse til tv-kvelden min altså!!

Tenkte på det.. men har ikke lyst til å sove vekk hele dagen, og kan risikere at eg blir så "groggy" etterpå...

Men, vi får se!

Glad eg har tv i disse dager altså... og get er supert! Setter på pause når det passer meg og tar endel opp... knall-bra!!

Hei!

Levde tv-kvelden opp til forventningene?:) Bra episoder i går?

Jeg har jo helt glemt at & som oss har begynt igjen, fulgte med på det før

Ikke vondt i magen i dag, men kjenner jo at noe er på vei. IKM i morgen, håper tr kommer da (eller selvfølgelig; ikke kommer før man finner frem julepynten igjen).

Filmen i går var veldig bra. Så "Parfymen". I dag skal jeg ikke på kino:(

Skal derimot hjem til håndverkere som forhåpentligvis skal bytte do og vask. Huseieren kommer også, noe som er litt dumt. Jeg har jo nemlig tøffet meg og trukket 800 fra husleien pga alle manglene. Tror ikke han liker det. Og om han skal krangle, ja da er jeg redd denne hormonBOMBEN kan komme til å ta litt av.....

Hvordan er formen? Håper du ikke er kvalm, at det er fint vær og at du får deg en fin tur i marka i dag:)

Hei og god morgen!!

Episoden var kjempebra!!! Sesongavslutning neste tirsdag..

Hm.. tr på vei?? Håper du ikke får såå lange sykluser så lenge altså.. er jo nok venting på el og ikm med vanlige sykluser!!

Bare la han få litt hormonbombe!! Fortjener det etter uker med tissing i mørke!!

Formen er grei nok foreløpig, men morgen er ikke den verste for meg.. så morgenkvalme er et "TEIT" begrep.... hehe.. er jo ikke så kvalm om morgen, men resten av dagen/kvelden!!

Kaldt som fy her i dag... får se om eg går meg en tur..

Merket det godt i hodet i går.. reagerer på kulden! Møkkahodet!!

Ha en flott onsdag på jobb!!

Kaldt her og, og kaldere skal det bli.Grøss, jeg er virkelig ikke god på kald! Liker ikke fryse (hvem gjør vel det?) I huset har vi varme i alle gulv, vannbåren varme, GLEDER meg til å ta det i bruk!!! (Bare 142 dager igjen nå).

Jeg håper jo at syklusene mine skal bli kortere, men det ser dårlig ut denne pp. Blir veldig glad om den kommer i dag eller morgen, det betyr i det minste at den ikke har blitt lengre. Her er gleder man seg over de små lyspunktene som er:)

Skal du noe koslig i dag? Var det i dag du skulle på besøk?

Skal prøve å komme meg ut i dag ja! Gleder meg!!

Hun eg skal til har bursdag på termindagen min!

Bare 142 dager igjen!! Ingenting det jo.... er det i rute??

Viktig å glede seg over småting.. hehe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...