Gå til innhold

Netta, hvordan gikk det???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg kjempespent!

Har krysset fingrene helt blå i helgen!

Klem**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann du :)

Å, jeg er så sint så sint :P Hehe.. Trodde jeg hadde sagt tydelig nok ifra til Tante Rød at hun ikke, det vil si IKKE var velkommen hos oss noe mer, men jaggu så dukker a opp søndags ettermiddag, sakte men sikkert :(

Litt rart egentlig, for hu har liksom ikke kommet helt på ordentlig, litt spotting, og en masse slim(yuk) meen-jeg har innsett at det er på tide å legge 3pp bak seg, det er 4 pp som skal bli min siste!!! Nå blir det kos hver dag, ingen sløving her nei ;)

Åssen går det med det og ditt svangerskap da?? :))

Klem**

Skrevet

ÅNEIIIII!!!!!..huff da, var ikke sånn det skulle være!!!

Har du tatt en test for å avkrefte eller ventet du?

Har du hatt sånn mens før?

-

-

-

-

-

........søsteren min fikk mens til vanlig tid på alle tre, men da bare spotting og slim som gikk over etter en dag eller to.....huff, vil ikke gi deg falske forhåpninger, men bare lurer, vil så gjerne at du kommer inn på 1.tri ser du!

Jeg har det helt fint, har hatt litt kort lunte i helgen, men ellers bra, er 6+1 nå og har faktisk begynt å glemme at jeg er gravid innimellom(eller det vil si at jeg faktisk klarer å tenke på andre ting også!!!!)

Klem**

Skrevet

Nei, det var overhodet ikke sånn det skulle være :(((( Buhu... Vi er så skuffa nå atte :((((( Jeg var så sikker på at den ville sitte denne gangen... Dumt dumt dumt dumt :((

Jeg tok en test igår, den var negativ.. Jeg har en test til om det skulle bli aktuelt å teste igjen.. Spennende å høre om søstern din!! Jeg håper/tror ingenting, men da vet jeg hvor testen ligger om det skulle gå over dette her :)

Denne ppen tror jeg at jeg skal prøve å holde meg litt unna BiM, la være å bli så overivrig.. Det var jo da du ble gravid ;) Mulig det er noe psykisk inne i bildet... Hmm.. Mye vi kan spekulere i...

Åsseg går strikkinga da?? Blir det helt sett?? :D

Skrevet

Sorry, hadde møte med sjefen her, fikk nettopp vite at jeg må omplasseres så fort som mulig! æsj, jeg som hadde håper på å kunne være her til 12 fullgåtte uker!

Nå blir det opplæring på et nytt sted...

Ja sikkert ikke dumt å ta en pause fra bim, kommer til å gjøre det samme tror jeg, må konsentrere meg om skolearbeidet så jeg får tatt eksamen i juni.

Krysser virkelig fingrene for at det ikke er tr du har! Og hvis det er det skal jeg kikke innom her og se etter deg rundt neste ikm!

Huff fikk en liten knekk her nå, men skal ikke sutre, jeg har jo visst om at det kom til å bli sånn og det blir sånn fordi jeg har fått det største ønsket mitt oppfyllt!

Strikkinga går framover, men det tar litt tid, kommer til å ta med meg teppet til syden om 14 dager og regner med at jeg er ferdig med det da..så får vi se hva som skjer!

Jeg krysser alt jeg har for deg!

Skrevet

Hei igjen du :)

Beklager lang tid, har hatt jobbintervjuer og greier her, så nå begynner det en ny hos meg imorra :DDD Jippi!!

Kjedelig at det ikke gikk som du ville :( Blir vel lite henging her og da??

Jeg har vært en bekreftende tur på toalettet nå, det er TR, så til de grader :((((((( Buhuuuuuuu!!!! Jeg som SKULLE være gravid nå :(( Vel vel... La oss heller håpe at alle gode ting er FIRE :P hihi..

Dumt med sånne brennende forhåpninger altså, som vi skuffer oss selv..

Fortsett å krysse en måned til er du snill, da skal det bli spire på meg her ;)

4 pp. er igang...

Skrevet

Var 4pp som satt for meg og, så kanskje det er noe i det?!

Jeg skal fortsette å krysse vet du!

Huff, ikke noe morro med tr, var virkelig på nippet til å begynne p-pille igjen for jeg fikk bare mer og mer vondt, men jeg er glad jeg ikke gjorde det!

Vi koste oss hver dag fra 4 dager før forventet el til dagen etter og så tenkte vi ikke mer på den saken før et par dager før!

Jeg slappet mye av 1 uke etter og bare koste meg og da satt den!

Håper virkelig det funker for dere denne pp!

:-)

En ekstra hilsen fra Knøttet med ønsker om en fruktbar pp!

Skrevet

Det er nok det som er ja :D Spiren misforstod da jeg sa at jeg skulle følge deg til 1 tri, så det er nok nå det gjelder ;) Dumme misforståelsen...

Men nå skal jeg leve heeelt normalt frem til ja, 4 dager før EL, da er det kos hver dag, pluss to-tre dager etter EL... ;) Finne på masse med sambo og venner slik at tiden går, og være LITE her... Jeg tror det ligger noe bak det :)

Så det ble Knøttet? :DDD

Skrevet

Jeg ble ihvertfall sykelig opptatt av det de første 2 pp, så begynte jeg å slappe mer av og det ser ut til at det hadde en effekt på meg.

Tror ikke det er sunt å sitte på bli gravid hver dag i flere år, man må jo bli fiksert av mindre!

Men samtidig skjønner jeg at folk som sliter vil ha et sted de kan møte andre likesinnede.

Det ble Knøttet ja, egentlig uten å planlegge, så det var jo litt morro!

Ja kos deg med venner og familie og spill masse piano!

Bra å være harmonisk!

:-)

Skrevet

Jeg skal spille masse piano og ta meg råd til masse sangtimer, kanskje til og med prøve å få til en konsert snart :D Så har jeg nok å henge fingrene i ;)) Hi!!

Du og Knøttet får ha en superduper dag, vi tastes :) Bare å rope etter meg, jeg slenge nok innom for å se en gang imellom ;)

Klem klem**

Skrevet

I like måte!

Kommer nok til å begrense tilgangen min her, er bare deg jeg har pratet mye med, så blir ikke så vanskelig!

Når er neste ikm?

Så kan jeg logge på når det nærmer seg!

Ha en strålende dag!

Klem***

Skrevet

Neste IKM er ca 5 mars :))

Kose deg masse masse :DD

Klemme**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...