Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har ei 6 mnd gammel jente som har en bevegelse hun gjør gjentatte ganger. Hun nikker på en måte, men det er veldig raske nikk. Hun gjør slik i noen sekunder om gangen... Jeg har også alltid forskjellige uvaner, og lurer på om hun kan ha arvet dem nå. Har en onkel som har den samme "nikkinga" som det jenta mi har. Er det mulig at de kan få disse uvanene allerede? Jeg var iallefall noen år gammel før jeg begynte...
KaMa Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Vi lurte på om pjokken vår hadde noe lignende da han ristet på hode fra han var ganske liten. Husker ikke helt hvor gammel han var men under 6 måneder tror jeg. Tok dette opp på helsestasjonen og legen der mente at det rett og slett var at han ble litt svimmel, og syntes sikkert det var artig. Nå er han 10 mnd og har avansert måten å bli svimmel på til de grader, og han ser virkelig ikke noe videre lur ut når han holder på.. :-/ Jeg ville tatt det med ro og ikke konkludert med noe enda. Evt ta det opp med helsestasjonen din. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå