Gå til innhold

Noen som fikk blodansamling i snittet?

Anbefalte innlegg

Det fikk nemlig jeg. Det var så smertefullt at de måtte åpne snittet på nytt og presset ut blodet som hadde samlet seg der. Grunnen til hevelsen var de små blodkapillærene som sprakk. Nå skal jeg ha planlagt Ks igjen, og nå vet jeg hvordan jeg skal håndtere det. Jeg skal hvertfall ikke ligge på siden eller komme meg på beina med engang som første gang. Ellers er det fortsatt hevelse der, og litt hovent og ømt opp mot navlen min. Men, dette går over. Jeg fikk en velskapt sønn som vi ønsket oss.

Har du opplevd det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8090704-noen-som-fikk-blodansamling-i-snittet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg fikk 39 i feber etter jeg kom fra sykehuset, så ble innlagt igjen. Så da satte de meg på antibiotika, for å se om kulen i såret ble borte. Hvis ikke, måtte jeg tappe den, sånn som du. Men den ble heldigvis mindre etter noen dager. Men vet ikke om det kanskje er forskjell på infeksjon og blodansamling.. ? Er kanskje det. Men de snakket også noe om det samme som deg.

Hadde også blodansamling i såret, men fikk ikke feber og trengte derfor ikke tappe. Men på den andre siden av såret fikk jeg infeksjon - ufattelig vondt! Fikk til slutt fucidinsalve etter fem uker og det hjalp. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk det med en gang de såg det

• 1 år senere...

Jeg fikk blodansamling i magen og måtte operere to ganger etter ks. Di skjærte opp livmoren igjen en av gangene.. Fikk infeksjon der blodet hadde lagt seg, og ble liggene på sykehus med 40 i feber i to uker!

skumle greier, kan ikke skjønne at noen ønsker ks :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...