Gå til innhold

Julibaby 06 :o)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

=) Jepp kjempefin! Hva med deg? Idag er jeg litt syk :( Samboern er på jobb og jeg og lillemor er hjemme, og så er jeg magevondt og spyr :( Skjønner ingenting.

Men -jeg er kjempeklar for et hint nå ja :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en travel helg med halve slekta vår på besøk - de må jo time det på samme helg vøttø ;o) Rart fenomen det der..

 

Uffda, har du blitt syk :o( Er veldig spent på om influensaen lurer på oss snart, hadde ei venninne på middag forrige uke og fikk mld i dag at hun har ligget syk hele helga.. *krysserfingre* for at vi ikke har blitt smittet!

 

Ok, hint nr 1 er at jeg har en prins :o)

Nå ble du maaasse klokere tenker jeg, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm en prins.. Da kan jeg eliminere noen ved å se på profiler i det minste ;)

 

Ja typisk at alle kommer på besøk samtidig.. Sånn var det like etter fødselen her, utrolig slitsomt men sikkert godt ment!

 

Ja vet du, på legevakta sier de at det går massevis av stygg influensa og omgangssyke nå :( Så jeg krysser fingrene for dere--

 

Jeg og sambo fikk skikkelig spysjuka igår, spydde i hele går og litt inatt. Føler meg helt gåen, men er bedre nå.. Håper at Amanda slipper, hun er frisk ennå iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysserpåanonymførjegskriverinnlegg*... ;oP

 

Og bare så det er sagt så er det verdens nydeligste prins også :o) Da ble det lettere å luke ut vel :o)

 

Vi får håpe vi slipper unna, man er sliten nok etter over halvåret med våkennetter om man ikke skal bli skikkelig syk og.. Er så glad jeg ikke var kvalm i graviditeten, kan ikke tenke meg verre følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...