Gå til innhold

Flekker på klær etter middagsmat


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Simen har en tendens til å spise med hele seg når det er middagstid, og dette resulterer i mat på klærne. Enkelte av disse flekkene går ikke av! Hva gjør dere for å fjerne dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det er et stort problem ja. Har brukt Vanish på noe av klærne, og det fungerer på en del av dem. På hvite klær vasker jeg det i Blenda hvitt på 60 grader, det fjerner middagsrester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor sverger til Zalo rett på flekken, det løser evt fett. Men gulrot og tomat bl.a. sitter bra, ja! Ellers blir det Vanish her også, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bare en "frustrert" spøk fra min side... Jeg koser meg med ammingen, jeg, men skulle ønske at Karsten kunne like noe av det jeg prøver å introdusere, i alle fall... Haster ikke med tre måltider om dagen, men kanskje han i hvert fall kunne hatt et halvt ett...

 

Ang de flekkene, forresten. Karsten søler jo også litt, for han spytter jo ut alt som jeg prøver å dytte i ham! Har kjøpt sånne smekker på H&M som er heldekkende, lange ermer og lang foran... Da blir det lite gris på klærne... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, de er kjempelure. Jeg har noen ermeløse etter mellomsten, har tatt de i bruk. Enkle å håndtere, og i plastikk, så det er bare å skylle av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det da! :) Han vil nok tidsnok spise:) Vi brukte ei stund vi og før Simen godtok grøt og middag. Og sånn heldekkende plastgreie tror jeg jeg skal kjøpe ja! Han gnir maten utover hele seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte emil til å holde hendene borte når han fikk mat. Tok de ned hver gang han skulle opp i munnen når jeg kom med skjeen, og så nei el noe sånt. og det fungerte! men selvf, verre når de spytter ut igjen maten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...