Gå til innhold

God mandag=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle modne prøvere!

Vil bare ønske dere som har ikm disse dager lykke til, ser det er endel i disse dager. Hold oss oppdatert!

Håper også spirene kommer til å spire og feste seg riktig godt hos oss som har hatt EL de siste dagene.

Er øm og oppblåst i magen i dag, så det kan hende min EL er forsinket til i dag. Er ikke så vant til å tyde disse tegnene.

Lykke til alle sammen, uansett hvor i syklusen dere er!!

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heller ikke så dreven i forhold til det med EL selvom jeg nå har vært prøver i over et år. Bruker ikke å teste eller tempe, men klarer vel noenlunde å regne meg frem til dagen. Ellers så legger jeg altid inn god sikkerhetsmargin og passer på å legge in et par ekstra prøve-forsøk både før og etter mulig EL. Så selvom min El høyst sannsynlig var lørdag, så skal vi legge inn et til forsøk i dag eller i morgen. Husk at både egg og sædceller overlever en stund. Lykke til til deg også.

Skrevet

Heisann......og riktig god mandag herfra også!;o)

Er på "slutten" av syklusen.........IKM i går(hvis jeg skal gå utifra 25 dager som det har vært de siste gangene!).....ingen tante enda.......men jeg kjenner at hun kommer stupende nårsomhelst! Hun murrer "godt" nå!;o) (Dette er jo den pp det IKKE skulle klaffe, iflg. gynekologen.....pga. celleforandringer og et eventuelt koniseringsinngrep!)

Fikk et lite snev av "panikk" i går, da den parfymen jeg bruker hver eneste dag plutselig luktet noe helt annet, og karbonader ikke smakte karbonader....men jeg roet meg fort ned igjen da jeg satt til livs en dobbel kvikk-lunsj som smakte akkurat som vanlig! Typisk tante-i-farta-tegn..........mumse, mumse, mumse!! Forresten er det et typisk EL-tegn også......og iogmed jeg stadig brygger på EL eller mensen, så blir det temmelig mye mumsing!;o)

Det var en kort oppdatering fra meg!!

Masse lykke til alle sammen!;o)

Skrevet

Hei Wimbom!

Så lenge tanta ikke viser seg er det håp!

Det med lukt og smaksforandringer er jo veldig lovende...! Kvikk-lunsj tror jeg smaker godt, svanger eller ei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...