Gå til innhold

Var du en Bimmer før du ble Dibber?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Jeg var gankse aktiv på Bim, men leste nok mer enn jeg skrev:)

Kan vel si jeg er hakket mer aktiv her inne ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste en del på bim, men tror ikke jeg skrev mer enn et par innlegg. Jeg fortsatt i samme stilen her, men har etterhvert blitt mer aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke klar over disse sidene før jeg hadde 2 mnd igjen av svangerskapet, men da ble jeg hekta ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid hadde jeg så mange prosjekter, så jeg rakk ikke å sette meg ned før etter at Karsten var født... Var litt bekymret fordi jeg ikke hadde lest noe om småbarnstell og sånt før han kom, men alle sa til meg at dette skjønner du. Men så kom Karsten, men uten bruksanvisning! Husker ikke helt hva jeg lurte på, men da jeg søkte på nettet fant jeg DIB. Og da ble jeg hekta... :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaller meg bimmer enda jeg.....hehe! Var mere aktiv under graviditetene mine (4 stk) enn her på dib, men etter at mitt barrn nr 2 som og er det siste kom til verden, lokket min søster meg innpå her!!!så jeg er en dibber som kaller meg for bimmer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,var myyyyyyye inne på bim mens jeg var gravid. Sombo var i militæret,så jeg hadde mye tid til overs:-)

Men leste for det meste innlegg,skrev ikke så mye.

Er litt mer aktiv her inne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske aktiv bimmer ei stund ja, måtte "av-bimmetesere" meg, gubben protesterte villt en stund. Var innom en gang i blandt på slutten av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...