Gå til innhold

Fotografering


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Dersom dere skal fotografere, hvilken fotograf skal dere bruke og hvor gamelt skal barnet være?

 

 

Vi bruker Fame eller StudioG (Trondheims) når Simen blir ca 1 år.

 

Har Fame det der babyfotograferings- tilbudet ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også ta bilde hos fotografen rundt 1 års alder, har gjort det med de to andre. Vi har brukt en Fame-fotograf, men dette er jo i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg jo plutselig at det er reklame for gratis fotografering hos Fame i februar og mars, men blir litt tidlig kanskje? Kanskje jeg skulle tatt søsken bilde nå og Simen bilde til sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar søskenbilde nå snart.Pernille er litt over 6 mnd.Med første tok vi bilde når han var 1 år!

Bruker Biberg,en lokal fotograf i Ski.

Litt dyr,men superflink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ta bilder hver mnd det første året. er så artig å følge utviklingen:) Er hos fotpgraf Per Andersen i fredrikstad. Koster bare 200 kr hver gang, og da får vi en utskrift med 8-12 små bilder ( Alle på 1 a4 ark) og 4 bilder i 9*13 str i et hefte. Når et år er gått må vi kjøpe et album med 12 bilder. koster 3-4000 tror jeg. Synes det er billig for så mye bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, det var lurt! Men litt sent nå for lillemor her nå, da! Får prøve å legge henne på samme sted og følge utviklingen selv, da!

 

Vi har tatt bilde av de to eldste når de har vært ca 6 mnd. Prøver å få tatt av lillemor snart. Har litt lyst til å ha med de to andre, men eldsten er kamerahater;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tatt av begge jentene når de var tre måneder på fame, de satt i en bøtte og blomsterpotte, nydelige bilder. Skal ta når Sofie er et år og Emma er tre år igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig lyst til å ta bilder, men synes Fame i hvert fall er veldig dyre... Men nå fikk jeg jo speilreflekskamera, og bildene jeg tar blir ikke sååå dårlige, så jeg tror faktisk at vi nøyer oss med dem. Klart at fotografen kan kanskje ta enda bedre bilder, men jeg tar jo så masse, så noen blinkskudd får jeg jo innimellom. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...