smula71 Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 ... synes det er kjempe kjekt. Mamma'n synes ikke det er like kjekt når han gjør det samtidig med spising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 he he, kjempe søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 5. februar 2007 #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Min spiller ikke på slurva, men synes nå det er kjempekjekt å presse leppene sammen og liksom presse spytt ut. Spesielt med grøt i munnen. hehe, men guri så søt han er når han gjør det. Sier jeg NEIIIII, så smiler han sååå fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 5. februar 2007 #4 Del Skrevet 5. februar 2007 Hihi - så søtt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 5. februar 2007 #5 Del Skrevet 5. februar 2007 Alexandra e også begynt å spele på slurva.. kjempe søtt jah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Del Skrevet 5. februar 2007 smula71: Din hemmelige venns baby spiller også på slurva, og det er så søtt :-) Ingenting er som en grøtdusj forårsaket av slurvespilling :-) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 5. februar 2007 Der var du igjen. Kan du gi meg flere hint før jeg sprekker av nysgjerrighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 5. februar 2007 #8 Del Skrevet 5. februar 2007 emma gjør også det samme. virker som det er spesielt morsomt når hun ikke er sulten... da skal hun bare leke med maten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå