Gå til innhold

IKM i går, men TR kommrt ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM i går, men TR har ikke kommet enda. Tok nettopp en test og den var negativ. Er det ikke slik at CB viser om du er gravid intill 3 dager før IKM..

Men går det ann at jeg kan være gravid selv om jeg fikk negativ test nå, og hadde IKM i går. Har sykluser på 28 dager (alltid presis).. Synes dette er så rart.. I går kveld hadde jeg som vanlig enorme menssmerter, men fikk ikke mensen.. også rart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre graviditeter bak meg - og ingen av gangene fikk jeg pos. på hjemmetester ved IKM....

Har IKM i dag... masse rare følelser i magen, men ikke tegn til TR.

Hadde sein EL denne mnd, og har derfor en lang syklus - 32 dager, mot normalt 29.

Krysser fingrene for oss!!!!

Skrevet

Oi!! Er det sant? Husker du hvor mange dager over IKM du gikk før du fikk positiv test? Når kan jeg teste igjen?

Du får holde meg informert om hvordan det går med deg.. Dette er jo så utrolig spennende og jeg henger meg med: Krysser fingrene for oss jeg også:)

Dette er vår pp!!

Skrevet

hei geddy :)

Det er desverre noen som ikke tester pos. før opptil 2-3 uker etter ikm.

så når du burde ta en test igjen er jeg ikke sikker på.

hadde det vært meg, hadde jeg testet igjen torsdag morgen med morgenurinen.

da burde det jo væremuligheter for pos. test

Skrevet

Får prøve å holde meg så lenge.. Får også håpe TR endelig har forstått at hun ikke er velkommen her i huset. Hvis hun ikke kommer i dag heller begynner jeg seriøst å tro at det kan være noe bra.. Dette blir allefall utrolig spennende for min del:)

Skrevet

Sist gang testet jeg svakt positivt hos lege 9 dager etter IKM......

Uff, syns det er ubehagelig spennende i dag - gruer meg hver gang jeg er på do ! JEg VIL IKKE ha TR nå!!!! Skjønner hun det, tro? Har opplevd at jeg har en lite samarbeidsvillig tante, så jeg tør ikke tro for mye :-)

Skrevet

Så spennende, håper du er gravid!!!! :o)

Skrevet

IKM i dag, null tegn til TR på meg, og negativ test. (Sjekket lørdag ettermiddag). Har vel egentlig ingen tegn på å være gravid. Bortsett fra å være fysen på mat (med krydder!!) hele tiden, men det er jeg normalt noen dager før TR... Sjekke torsdag morgen, som nevnt ovenfor, hvis ikke TR har kommet før da. Noe jeg håpre den ikke gjør!!!! Du verden å glad jeg hadde blitt da :-)

Skrevet

Oj, vi kunne jo danet en klubb;0)

Hadde IKM igår (eller lørdag) men venter fremdeles... Tok negativ test på lørdag. Har menssmerter, men ingenting skjer. *sukk*

Skrevet

Akkurat samme som meg! Har hatt de "typiske" mens-smertene, men intet rødt å se!! :-D Krysser fingra for oss! Er jo VM i utålmodig og da... hihi...

Skrevet

Nå kommer TR-symptomene på rekke og rad.. Fortsatt ingen tegn til tanta, men håpet blir mindre og mindre nå.. Pokker!

Skrevet

Hold motet oppe inntil det motsatte er bevist du!! :-) Jeg krysser fingrer hvertfall... Her er det ikkeno TR enda, og jeg håper den ikke kommer! he he... Men sluttet på p-pilla til nyttår så det kan hende hormoner og syklus ikke er helt i sjakk enda... Veit ikke men... Tror jeg bare mååååå ta en test i morgen tidlig ;-)

Skrevet

Takk for trøstende ord Nysgjerrig.. Har fortsatt ikke tegn til tanta, så håpet stiger litt igjen nå.. Plaier jo å komme snikende natterstid, men jeg unnslapp, gitt..

Så spennende at vi alle i denne tråden er i samme båt.. Jeg krysser fingre for oss alle jenter: Dette er vår uke!!! Når skal dere foresten teste.

Skrevet

Jeg klarte ikke å holde meg så jeg testet nå i dag tidlig.. Den var veldig neagtiv. Null tegn til to streker der i gården ja, så nå får jeg vente på at TR kommer da... Men hvis den ikke har kommet innen torsdag/fredag tester jeg nok på ny ja ;-) Litt nysgjerrig og utålmodig!! He he...

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

heisann:) her er nok en passasjer til deres båt:) håper den seiler langt:)

jeg er 4 dager over IKM, ingen spor etter TR, og to negative tester...skal teste på torsdag morgen, håper virkelig på positivt svar!:) hvilken test er mest sensitiv? har hørt at det er cb digital..? har kjøpt den nå, i håp om at den skal gi et annet svar enn de forrige testene:)

lykke til alle sammen:) denne pp ska vi stå sammen om å holde tanta utendørs:D

Skrevet

Ønskebrønnen du leder!! 4 dager over IKM. Det er utrolig bra jobbet og stå imot den stygge tanta så lenge.. Hold ut!!

Hva sier dere til at vi alle tester torsdag morgen? Jeg testet negativt på mandag, så jeg hadde egentlig store planer om i morgen, men jeg kan være flink å holde meg til torsdag, jeg.. Flere med meg?

Skrevet

Er med jeg!! Hvis da ikke TR har kommet... Null tegn foreløpig hvertfall! :-D Og jeg har mange symptomer syns jeg.. Men lett å innbile seg ting i denne fasen også kanskje.. hehe... Spennende test på torsdag morgen! :-) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Ja, jeg merker jeg er verdensmester på å innbille meg hva det skulle være. Vet at alle symptomene jeg har hatt de siste dagene er nøyaktig de sammen som hver måned når tanta kommer. Det at jeg skulle hatt mensen på søndag er det eneste som taler for at jeg er gravid. Og for meg er det nok i massevis til å tenne et lite håp.

Kanskje vi skal lage en torsdags-tester tråd.. Tror jeg gjør det, jeg..

Skrevet

Kan jeg få bli med ????

Er på PDO 15, dvs ventet IKM i går. ingen tegn til TR.

Begynner å få litt mørkere brystvorter og markerte blodårer, så jeg har ikke mistet håpet på at det er noe på gang. Tempen sank masse i dag - men ikke faretruende lavt.....

Skal se om jeg finner torsdagsprøvetråden din jeg Geddy, så henger jeg meg på hvis ikke det skjer noe fært før den tid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...