Gå til innhold

noen andre som er våken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen søvn på meg i natt. har våknet 1-2 ganger i timen siden kl 24.00 med kraftige murringer i mage og rygg og veldig tissetrengt med en gang... nå har jeg lagt våken siden halv fem, så nå ga jeg opp. kunne like godt forlate den gode varme dynen. fikk jo ikke sove igjen allikervel.

skal til jordmor i dag da. men ikke før om 4 timer, så nå sitter jeg her å glor, mens samboer sover søtt. sukk...

noen andre som ikke får sove?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja... Nå har jeg ikke hatt en god natts søvn på lenge. Ikke mange timene jeg har sovi de siste døgna, alikevel så har jeg ikke sjangs å nå drømmeland i natt. Jeg sovna i tretida, men våkna nå. Superirriterede!

Også har jeg så Innmari, INNMARI lyst på twist, og supermyke, saftige pærer! - Også irriterende...

Vi får tenke at vi er godt forberedt på døgnvillheten som de små vil bringe med seg - dog jeg trur jeg blir gæærn om dette skal pågå for meg i de resterende seks ukene frem til fødselen, i tillegg til å bli nærmest permanent etter det igjen... Gud bedres!

Skrevet

ja det kan du si. nå har jo jeg maks fire uker igjen, men skal jeg gå sånn så lenge så kommer jeg nok til å tippe fullstendig over....

men da er vi iallefall forberedt:)

nå fikk jeg og lyst på twist! lurer på om jeg har noe godt i skapet.... må gå å sjekke.

nææ, bare kindersjokolade og den begynner jeg å bli lei av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...