Gå til innhold

Nå ble jeg usikker.. noen som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

Hei.

hadde ett avbrutt fryseforsøk i januar (pga at egget ikke tålte opptiningen) Snakket da med sykehuset og fikk da fortallt at jeg kom til å få en blødning etter noen dager. Jeg fikk beskjed om å ringe inn mens som kom etter den blødiningen.

Siden mensen aldri kom når jeg trodde at den skulle komme ringte jeg sykehuset igjen. Fortalte at jeg hadde fått blødning noen dager etter at jeg sluttet med progynova, men at jeg ikke hadde fått mens etter det. Da fikk jeg beskjed om at jeg hadde misforstått første gangen jeg hadde snakket med de. Jeg skulle ha ringt inn blødningen jeg fikk noen dager etter at jeg sluttet med progynova. De kalte blødningen for mens. Det betyr at jeg nå er snart igang med nesespray. Skal begynne på torsdag.

Ble nå veldig usikker på om dette kan stemme? siden jeg har fått to forskjellige beskjeder..huff:( misforsto jeg første gangen? noen andre som har vært igjennom det samme og som kanskje kan hjelpe meg?? redd for å gjøre noe galt

Fortsetter under...

Hei :o)

Hvis de sa at du skulle ringe inn bødningen etter Progynovaslutt, så er det den blødningen du fikk da du sluttet.Jeg har også gått rett på nytt forsøk etter fryseforsøk, og har da regner medisinslutt-blødningen som siste mens.Så det høres ut til å stemme det med spraystart. Er jo bare bra at du slipper å vente enda en mens :o)

Hvor hører du til forresten?

Klem fra

hei!

Nå ble jeg glad:) var litt redd jeg hadde misforstått nok en gang.. hehe det er litt å holde styr på. Da begynner jeg med spray på torsdag! jippi:) gleder meg til å komme igang igjen.

Har du også nettopp begynt med spray eller?

Jeg holder til på st.olav enn du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...