Vero&LilleCelina-16/12:) Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei alle sammen. Trenger litt hjelp her jeg. Det har seg slik at jeg på julaften hadde TR sist. Da var alt helt normalt. Hadde ubeskyttet sex på nyttårsaften, 5 Jan, og 8 Jan. Tok ikke angrepiller eller noe. 28 Jan tok jeg en test som var negativ, tok den på kvelden så tidlig mandagsmorgen tok jeg en ny en. Den var også negativ. Tirsdag allerede fikk jeg besøk av tante (noe som kunne stemme sånn noenlunde), og hadde sinnsyke smerter. Blødde bare Tirsdag og Onsdag, så har jeg bare blødd pittelitt siden.sånn at jeg nesten ikke har sett noe. (frem til Lørdag). Har hatt skikkelige mens smerter (har det enda),vært utroolig trøtt å sliten, småkvalm, tisser ofte, vondt i kroppen, (hadde noe sinnsyke smerter i puppene en ukes tid før TR), litt ømme enda er de, stikker en del i magen, er litt "oppblåst", veldig varierende mage (løs/hard), har som en slags vekstverk i kroppen, spesielt i lårene og kne'a,vondt i korsryggen og hodepine hver dag! Har tenkt det at jeg nesten MÅ være gravid nå, for er ikke alt dette tegn på det da? har aldri før fått så unormal mens, mens smerter i flere dager etter at jeg skal være ferdig med mensen, osv. skjønner det ikke. Tok en test nå for noen timer siden. Negativ den også. Testene er kjøpt i utlandet, siden jeg er på besøk hos en venninne (skal være her i 2 mnd til).Men bør det ha noe å si? Hva skal jeg gjøre? Kan jeg være gravid selv om de er negative?er det kansje for tidlig til å se det på en test?Hm..er nysjerrig jeg! hva mener dere?:S Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8090281-hjelp-meg-da-plis/
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 hmmm... litt vanskelig å svare på om du kan være gravid, men... Skal eg vær ærlig så har eg ein øiten mistanke om at du stresser så mye med å bekymre deg at du fremkaller mange av de symptomene du beskriver... Prøv heller å tenke på andre ting en liten stund og slapp litt av så kanskje du blir bedre?? Ikkje bli sinna for svaret, men trur litt av det kan være innbilning... Håper du finner ut av det og lykke til.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8090281-hjelp-meg-da-plis/#findComment-8096633
Vero&LilleCelina-16/12:) Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Takk for svar først og fremst, setter stoor pris på det! Alle de andre gangene jeg har vært "bekymret" for at jeg skal ha vært gravid har jeg blitt kvalm av bare d å gå å ikke vite. For jeg har ikke vært klar for å få baby før nå. Så med andre ord har jeg "innbilt" meg graviditet noen ganger før, og har siden, ikke vært redd eller noe særlig bekymret. Tenkte det denne gangen oxo at jeg kansje bare innbiller meg det, men selv de gangene/dagene jeg klarer å ikke tenke på det, har jeg skikkelige mens smerter. Sånne smerter jeg bare bruker å ha i begynnelsen av "menstiden".Dvs 1-2 dager, er ei aktiv jente, å det skal mye til før jeg blir både fysisk og pyskisk sliten, så hvorfor blir jeg fet nå?Hvorfor har jeg sånne smerter i korsryggen og nederst i magen?at det stikker liksom?Er enig i at kvalme osv kan være pga litt bekymring, men ikke det jeg nevnte nå. Jeg er veldig nysgjerrig på hva som er galt, men går ikke å tenker meg i hjel på om jeg kan være gravid. Kunne gjerne ha tenkt meg en liten baby nå, men stresser ikke med noe. Kan jeg være gravid eller?selv om testene er negative?(de er kjøpt på lagerutsalg, 3 stk for 10 dollar)Vet ikke om det har noe å si da men. Kan det være for tidlig til at det viser?er testene dårlige?kan det være noe annet som ligner, som gjir meg de samme tegnene? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8090281-hjelp-meg-da-plis/#findComment-8097292
VinterSol+2 Skrevet 5. februar 2007 #4 Del Skrevet 5. februar 2007 dersom du har intense smerter, prøv å tenke hvor smertene ligger; kanskje har du urinveisinfeksjon, og nyrebekkenbetennelse? men det ER faktisk mulig å innbille seg så mye at man er gravid at man får gravidsymptomer. Billigtestene dine funker sikkert, de pleier det. Men vent en ukes tid før du evnt tester igjen. Det er ikke veldig vanlig å oppleve alle de symptomene du opplever nå helt i starten av en graviditet heller. korsryggssmerter kommer først når du begynner å bli litt tyngre, osv. Kanskje er kroppen din sliten? eller du har et virus? Dersom du ikke egentlig vil ha barn nå, foreslår jeg at du er nøye med prevansjon fremover, så slipper du å gå og være bekymret! lykke til:= Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8090281-hjelp-meg-da-plis/#findComment-8099256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå