Gå til innhold

okei, litt komisk for meg!

Anbefalte innlegg

det er rart med det, hvordan man på en måte glemmer at det finnes hundre andre i verden som har det som deg. her står jeg på kjøkkenet mitt, med dataen på midt på natten mens mannen sover godt og tungt. hva er min første tanke? "fytti katta, jeg er så lei, og tung og sliten.kan ikke denne ungen bare komme da. ahh...jeg må få delt med noen hvor forferdelig det er. " inn på barn i magen for å få delt litt av min frustrasjon. så slår det meg, jeg har en dag til termin, her er det jo feite meg folk som har gått over termin også...flau!!

at det går an å bli så opptatt av sin egen navle...det er rett og slett litt komisk for meg å oppdage at det eneste jeg bedriver dagene mine med for tiden er å gå rundt å bære på det store tunge rumpespeilet mitt. i den anledning har jeg lyst til å offentlig erklære at jeg skal legge det ned, også skal jeg sende mange gratulasjoner til dere som har født!! så stort at noen andre der ute har fått oppleve det å bli mamma.

så er det jo sånn at jeg jo kan være helt sikker på at jeg kommer jo etter relativt snart. det er ikke som om babyen ombestemmer seg og drar sin vei dersom ikke noe skjer i natt...så i natt skal jeg feire med et glass vann før jeg hiver meg ned ved siden av mannen min, og nyte det å kunne tilbringe en natt til i min egen seng.

ril dere andre som venter akkuratt som meg, håper at ventetiden snart er over for oss:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089886-okei-litt-komisk-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja man føler seg som den eneste gravide i verden. Hehe!

Og så er det et eller annet med den der termindatoen... Når den har passert er alt helt annerledes.

Jeg satt i hele går og kjente etter tengnene på at noe var i ferd med å skje. Har jo murringer, kynnere og luftsmerter men ingenting skjer... og den navlen ser jo helt syk ut. Har fått et bittelite strekkmerke på et sted som engang var inni navlen. Hehe!

Sender fødestøv til alle dere som går på overtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...