♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2007 #1 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei jenter.... Da er jeg tilbake for en liten stund...Har hatt en bitteliten pause fra BIM... Sent nå , men kommer med en liten oppdatering for dere som vet hvem jeg er... Hadde en geeeediger diskusjon med sambo forrige uke...Med masse snørr, tårer og grining....fra min side... Vi fikk snakket ut og blitt enige igjen... Vel, jeg ga meg som vanlig...Kjenner jeg koker over hele tiden... Trodde liten tid fra BIM ville gi meg bedre tanker men den gang ei... Et klikk og du er hekta.... Er ikke det man sier her inne...??=o) Hadde en rar blødning på mandagen 29. Fikk TR rundt 5 på natta/dagen brukte to tamponger og de ble ikke fylt opp engang...Skjønner ikke noe.. Vel, nå er jeg veldig oppblåst, ser ut som jeg er gravid (noe jeg helt sikker på at jeg IKKE er) Sambo kommenterte det og.."du ser gravid ut, blablabla...." Jaja, bare gni det inn... Tror ikke han ville ha blitt så veldig lei seg eller sur hvis jeg skulle ha vært det... Vel jeg skulle ikke nevne noe av dette nå egentlig, men utrolig hva som kommer ut bår man først setter seg ned og begynner å skrive... Skulle bare si at jeg er lei og orker ikke stort mye mer... Orker ikke nederlag etter nederlag etter nedelag (ja dere skjønner) blir veldig slitsomt i lengden... Så da har jeg bestemt meg for heller å begynne å lese litt om jordmor studie og sykepleie...Har søkt plass til sykepleieskolen og håper jeg kommer inn...Med de karakterene jeg har så ser det ikke sånn ut...Vel skader ikke å begynne å lese om det er 1 eller 2 år til jeg starter på studiet...Like greit å være forberedt... Vel, vi sees vel i morgen en gang... Natta jenter... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mariposa- Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei BabyCakes. Du høres sliten ut ja, det er så kjipt med sånne mannfolk. Nå husker jeg ikke i farten hvor gammel du er, men jeg ville bare si at det ikke skader med noen ekstraår på baken når man skal inn på sykepleierstudiet. det er mange som går rett fra videregående og ikke noe vondt om dem, men jeg tror likevel ikke det skader å ha litt "livserfaring" og kanskje jobberfaring eller noen andre studier før man hopper på. Lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8091358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei Frøkna... Jeg er 24 år og har noen ekstra år på baken...=o) hehe... Har akkurat, vel ikke akkurat, men har nå funnet ut hva jeg vil bli og har lyst å bli ferdig... Men jeg skjønner tanke gangen din... Så kan vel fortelle at jeg hoppet av videregående og har da jobbet siden... Fikk sønnen min i 2003 og siden da har jeg vært hjemmeværende...Ikke lett å få jobb når man har små barn...Så håper jeg virkelig kommer inn på Sykepleien og jordmor og endelig bli ferdig med skole og ha et yrke... Gleder meg så mye at jeg nesten ikke kan vente...=o) Ja, slitsomt med mannfolk som ikke helt vil nå... Mne det virker jo som om han er klar da... For han kommer med bemerkninger på at jeg ser gravid ut, noe jeg ikke er fordi jeg er veldig opptatt av at han vil og så fort trusa/boxseren er av så er det på med kondomet...Men det virker ikke som om han hadde blitt lei seg om jeg hadde vært/blitt det.. Så du kan jo vel skjønne at jeg er forvirret og sliten... Vel håper det snart forandrer seg...=o) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8093547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. februar 2007 #4 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei snuppa=) Så koselig at du er tilbake! Uff så trist å høre at du har hatt det vanskelig med sambo! Så blir man så forvirra når de ikke vil prøve, men gjerne vil at man skal være gravid. Man kan jo bli gal av mindre. Du skal ikke vurdere å ta en test da? Du har så mange symptomer på at du er gravid. Det hadde jo vært så koselig! Melder meg inn i klubben der man prøver å tenke på andre ting. Skal blir flinkere til å fokusere på studiene. Kanskje vi kan oppmuntre hverandre litt=) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8102020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei dreamer snuppa=o) Litt godt å være tilbake... Hadde vært fint å kunne tenke på andre ting en baby og masing, Men det er så himla vanskelig... Det eneste jeg vil nå er å ha sex uten å tenke på konsekvensene... Blir jeg gravid ja så blir jeg det... Men tror nok jeg kommer til å styre unna EL tider, for det gjør så himla vondt og det vil jeg ikke ha... Hehe, ser veldig teit ut men det eneste jeg vil er å elske kjæresten min.. Ikke noe mer en det... Er lei all baby prate og orker ikke stort mer... dritt lei... Har til og med vurdert å "si opp" forlovelsen... Virker ikke som om han har lyst... Vet det virker teit, men det er sånn jeg føler det... dessverre, vil ikke det.. Skal se om jeg får snakket med sambo igjen... blir veldig mye av dette for tiden... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8102754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. februar 2007 #6 Del Skrevet 5. februar 2007 Skjønner hva du mener med at det eneste du vil er å elske kjæresten din. Driver og jobber med det samme her. Mye hyggeligere å være i forholdet da. Så kommer sexen mer naturlig og blir bedre når man gjør det for at man elsker hverandre, i stedenfor å tenke på barn. Himla vanskelig, men forholdet blir ihvertfall bedre. Hvis du føler at du vil "si opp" forlovelsen, så kan du jo si til han at du vil at han skal ta fram ringene når han føler seg klar til forlovelse. Så kan dere jobbe dere fram til det, så kanskje barn kommer naturlig etter det. Men veldig synd hvis du må gjøre det. Håper det løser seg og at dere fortsetter å være forlovet. Tærer innmari på forhold med de forskjellene vi og samboerene våres har. Håper dere får snakket ordentlig sammen og at det ordner seg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8104083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 6. februar 2007 Heihei... Ny dag i dag... Uff...Nei har ikke avbrutt forlovelsen... Han kom og sa unnskyld og det skal mye til at han skal si det... Men er ikke så veldig fornøyd for det... Hadde en liten prat med han i går...Spurte han rett ut hva han ville sagt om jeg hadde vært gravid nå... Han svarte at det visste han ikke... Men virker ikke sånn at det ville ha plaget han så veldig mye hvis uhellet har vært ute... Godt å vite det da... Men vi får se hvordan det går fremover...=o) Er såååå sippete... Gråter for alt mulig rart og er helt kokko... Tok en graviditetstest i dag... Som jeg visste så var den neg... Pustet litt godt ut da ja... hehe... Men fikk et lite stikk også... Vel, nok om meg hva med deg?? Kommet noe på vei med sambo din?? klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8114222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. februar 2007 #8 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei=) Bra at han sa unnskyld da. Da skjønner han vel at han har vært urettferdig. Virker ikke som han ville bli veldig redd hvis du ble gravid nei. Det er bra, så får vi håpe at det kanskje skjer et lite uhell snart:) Så dumt at testen var neg! Du har jo så mange tegn på at du kan være gravid. Men best om du blit gravid når dere ikke har krangla da. Her er jeg mer forvirra enn noen gang. Vi hadde en skikkelig krangel og jeg begynte å tvile på hele forholdet. Heldigvis tok han meg seriøst og sa han skulle bruke mer tid på meg. Før vi ble venner igjen sa jeg at jeg var helt enig i at vi måtte vente noen år før vi prøvde å få baby, da ble han ikke glad, men virket skikkelig sur. I går kom han hjem med en kjempefin hårføner jeg har sagt at jeg ønska meg og han lagde deilig middag. Etterpå ble det sengekos, han hoppet ikke av i svingen. Det som er merkelig er at jeg sa til han at vi ikke måtte ha ubeskytta sex mellom 3-10 feb, for har EL rundt 8. Selv om jeg hadde sagt det fler ganger hoppet han ikke av i svingen i går. Så holder munnen lukket framover jeg, kanskje han egentlig ikke er så imot baby allikevel. Han har stadig vekk kommentert på en positiv måte at jeg kan være gravid nå siden jeg hadde så rar mens. Legger hodet på magen min og sånn, så søt. Har testet neg da:( Håper samboeren din og kutter prev rundt el, og at vi begge blir gravide denne mnd. Når har du EL egentlig? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8114536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 6. februar 2007 Nååå....Så søt han sambo din er...hehe... Tror kanskje han har lyst å bli pappa nå, men at det skremmer han litt... Vil kanskje ikke tenke på babylaging, men at hvis det skjer så skjer det... Tydelig at han er glad i deg da=oD Men tror sambo også vil men tørr ikke helt... Tror nok kanskje fødselen sist sitter litt igjen... Det var noe han absolutt ikke forberedt på...At det var så vondt...hehe... Men det eneste jeg vil nå er å ha sex uten å tenke så mye på at nå blir det baby... Hehe vet det høres teit ut, men det er sånn jeg vil ha det... Holde på uten for EL sonen...hehe... Spurte han som sagt rett ut om han hadde blitt lei seg, Men spurte også om det var økonomien som holdt mest tilbake... Han svarte ikke, men det er det jeg tror som holder igjen, og at han vil at vi skal komme på rett kjøl igjen, og det vil jo jeg også...Så det er jo greit.. Sa også til han at jeg er ikke SÅ klar jeg heller, selv om jeg har sååå lyst på en liten en til...Virket som om han skjønte litt da... For det er skremmende å bli mamma og det å ta vare på et annet liv...Du får så å si et liv i dine hender som DU skal passe på, gi næring, omsorg og massemasse mer... Tenker bare på hvor mye jeg elsker gutten min nå, kan nesten ikke tro at jeg vil elske neste mann like mye, men det vil jeg... Vanskelig å forklare...Hehe Men som sagt, du skal ikke se så veldig lenge etter en liten hos deg snart, for han virker villig men ikke så mye at det påvirker han på denne måten med masse testinger og tårer... Hvis du skjønner hva jeg mener... Skjer det så skjer det... hehe...Men ja, håper det ikke blir så veldig lenge til det blir oss snart... Håper til sommer, for da får jeg vel Stipend og sånt=o) Satser på det...hehe Oj, ble langt... Skravlesyk... hehe... får skylde på det...hehehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8115101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. februar 2007 #10 Del Skrevet 6. februar 2007 Liker å lese langt=) Virker jo som om du og sambo er på riktig vei. Dere har fått pratet mer ut og det virker som dere forstår hverandre bedre. Når dere er på rett kjøl igjen er det jo større sannsynlighet for at han blir klar for en liten. Virker jo ikke som samboeren din hadde hatt noe i mot at du var gravid, han vil bare ikke prøve. En fødsel er sikkert skremmende for begge å være med på. Klarer ikke forestille meg hvor vodt det gjør, heldigvis, hvis ikke hadde jeg vel aldri turt å bli gravid. Skjønner hva du mener med å ha sex uten å tenke på at det blir baby. For det første slipper du jo kondomen, og for det andre så blir sexen bedre når man slapper av. Merket det i går når jeg trodde at vi var enige om å hoppe av. Da tenkte jeg bare på det som skjedde, og ikke på at det skulle bli baby ut av det. Det vil vel alltid være skremmende å skulle bli foreldre. Man lurer jo på om man vil takle det bra. Selv om man har innmari lyst på en baby, tror jeg at man aldri kan bli heeelt klar før man har babyen i armene. Sambo er også bekymret for økonomien. Redd for at jeg kommer til å bidra mer enn han, men det jevner seg jo med årene. Sånn teit-mannegreie. Virker som sambo vil at det skal skje uten at det er noe snakk om det, eller planlegging av sex etter el ol. Men han var litt motstander av at jeg ikke kjøote lady/babycomp når jeg først skulle kjøpe noe sånt, så vi kunne bruke den når vi skulle få barn. Så virker jo som han vil prøve ordentlig når han en gang blir klar. Men virker ikke som han har noe imot å bli pappa, da hadde han ikke tatt all den risikoen han har gjort de siste 3 mnd. Håper du snart får sambo mer på gli og at han er klar til å prøve til sommeren. Med forholdet på topp og bedre økonomi i vente, kan det jo veldig hende at han går med på det. Håper vi begge har en liten i armene innen max 1,5 år=) Oj ble veldig langt dette og, hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8116395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 6. februar 2007 Uff,la gutten min og sovnet selv.. Ble jo nå bare mer trøtt... haha. Ja, Har egentlig håpet på baby før jul men det kan jeg vel se langt etter... Oj, klarer ikke å tenke nå...=o/ Skikkelig sliten... Når det gjelder sex så føler jeg meg lammet for da bare ligger jeg der og venter på at han skla bli ferdig for da kan jeg bevege meg...hehe... Nei uff...hehe... Denne økonomien er noe dritt...hehe.... Nei klarer ikke å tenke se om det kommer noe mer fornuftig ut av meg senere...hihi klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8117526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. februar 2007 #12 Del Skrevet 6. februar 2007 Hihi, stakkars, jeg blir helt ødelagt av å sovne sånn på kvelden. Synd at du føler det sånn når dere har sex da. Føler det sånn hvis jeg bare lurer på om han skal hoppe av eller ikke, hehe. Snakkes senere ja=) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8117650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 6. februar 2007 Er du på jobbe eller noe?? Men uansett så føler jeg meg litt bedre nå da... Hehe... Fikk spm fra ei gravid venninne som lurte på hvor baby lå da... Haha... Måtte le godt da ja...Uff stakkars vikaren...Måtte jo fortelle at den var rundt og overalt inni magen.. hehe... hun er 15 uker nå... God latter da ja... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8117990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. februar 2007 #14 Del Skrevet 6. februar 2007 Nei sitter hjemme foran tv'n;-) Tenkte bare å ikke forstyrre hvis du var trøtt. Hehe stakkars, visste ikke så mye om det hun da;) Æsj blitt så forkjøla i dag. 3 gang på 2 mnd, jeg som aldri blir syk. Håper ikke det er influensa jeg får! Var på do og der var det litt EL-slim tror jeg, så kanskje jeg har EL i morgen. Hadde passet så bra siden vi hadde sex i går=) Venninna mi har en baby på 4 mnd, og samboeren hennes er helt klar for flere allerede. Urettferdig altså. De er verken ferdigutdanna eller eier leilighet, så er han såå klar. Venninna mi kan bare velge når hun vil ha en til, og hun som vil vente mange år. Heldiggrisen, kan ikke han "smitte" våres samboere med overklar-viruset! Typisk at vi som vil ha ikke har samboere som vil, mens de som ikke vil har samboere som vil. Jaja, er vel vår tur om ikke alt for lenge=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8089681-er-s%C3%A5-lei/#findComment-8119220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå