Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Akkurat no så e eg bare kjempe glad! Bestemte meg for at eg skulle prøve å ta kontakt me han igjen etter all den drittslenginga i jula, når han sa at han ikkje ville ha nåkka baby lenger, åg at eksan sine brukte han ikkje å ha kontakt me, barnebidrag kom han ikkje tell å betale, åg at en farskapstest krevde han osv.. Så eg bestemte meg for å sende en bilde serie me ul-bildan, åg me hjertelyden...pluss at eg skreiv at eg håpte at han klarte å bli venna igjen, for eg ville virkeli sammarbeide, åg at eg respekterte ønske hannes om farsskapstest, men at eg håpte at han ville ha kontakt me babyen før svaran kom, sia eg vesste at han va faren osv.. Skreiv tell og med at han va velkommen på fødseln. Da snudde han plutseli heilt om, d va nesten som at han ENDELIG skjønte at han skulle bli pappa. Åg sa at han også ville bli venna igjen, åg at den lille jenta våres blei sikkert den søtaste i verden (særlig vesst den ligna på han:p) åg at han skulle hilse fra foreldran sine, åg han tanka så masse for bildan osv:) Blei bare så utruli gla!! Alt eg vil e jo at han skal ha løst tell å være pappa, åg at han vil være en del av livet hennes! Førr d synes eg virkeli at babyen våres fortjene!:) Han måtte bare komme over d verste sjokket/panikken, vi blir jo aldri tell å bli kjæresta igjen, førr de følelsan vi hadde e ødelagt for kverandre, i hvertfall for min del... Men d e jo såååååååå bra at han vil stille opp!
Annette78 Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Så flott=) håper han bare blir mere og mere klar for pappa rollen. lukke til
Lurv Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 så bra at du bestemte dæ førr å sende ul-bildan alikevel!! Kjempebra at han reagerte sånn og at de no ser ut som at han vil være pappa Æ e vældi gla på dine vegna!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2007 Hehe, han hadde jo sagt at han ikkje ville ha nåkka me ultralyden å gjøre...men eg valgte å åverse d.. Fikk heller svelge litt stoltheit å risikere å få kjeft for å "pushe på han ulbilda som han så han ikkje ville ha", men d blei jo et veldi positivt tellbake svar, så eg e no kjempe gla for at eg gjorde d:) Eg trur at mora hannes har hvert å prata litt me han, åg fått han tell å innse en del ting;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå