Gå til innhold

Maclaren trille evt. andre triller?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på å kjøpe en Maclaren trille til prinsessen! Hun begynner å bli litt stor (lang) for bagen sin og jeg begynner å bli "lei" av den stor vognen når jeg skal ut og inn i bil osv. Jeg har jo sportsvogndelen på duoen min, men den er jo fortsatt stor og litt uhamslig. Har litt lyst på en lettere vogn, så kan jeg heller bruke den andre til trilletur og sånn :)Vi skal også ut å reise litt og trenger da en lett og grei trille!

Damen i butikken sa at Maclaren var bra greier, men en selger sier jo ofte hva som helst for å få et salg ;) (er selger selv, hehe) Derfor spør jeg da om det er noen som har erfaring med Maclaren trillen? Og om den er å anbefale? Evt. om det er lurt å kjøpe den dyreste, den som man kan legge ryggen helt ned på (techno xt?)

Er det kanskje andre triller som noen har gode erfaringer med, så tar jeg imot råd og tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal kjøpe Peg Perego Pliko P3. Den kan legges helt ned i flat stilling, har litt bedre støtdemping enn andre triller, er lun og blir relativt liten sammenslått. Syns vognen er litt mer vennlig for de minste enn Maclaren, men Maclaren Techno XT var et av våre alternativer. Kjempefin den også. Plikoen har bøyle blant annet og det har ikke Maclaren. Dette er vel de to dyreste paraplytrillene en kan kjøpe. Tror begge koster ca 2499 på Fru Lyng. Vi kommer til å kjøpe vår i Italia. Der er det billigere.

Sjekk evt også ut Inglesina Zippy. Veldig populær i Italia. Har de samme funksjonene omtrent som Pliko P3, og har litt større hjul. Jeg velger Pliko på grunn av estetikk, og tror Zippy er like bra og billigere.

Skrevet

Tusen takk for svar! Skal absolutt sjekke ut de du nevner! :)

Skrevet

Maclaren techno xt er virkelig en helt fantastisk vogn. Min venninne har den, og bruker kun den hele sommerhalvåret, bare på snøen den ikke er i bruk. Har til og med gått på traktor/skogsvei med den, og det gikk helt supert (litt risting, men ikke ille).

HAr selv prøvd å trille den, og den er virkelig god. Prøvde den på en butikk, og prøvde også mange andre triller og jeg må si at denne utmerket seg helt klart. Trillekomforten var mye bedre. Så er det supert at den kan legges helt ned i ryggen, at den blir så liten sammenlagt og at den har en veldig god solskjerm som også er veldig god i regn og vind.

Hjulene er også større og bedre på techno xt enn de litt billgere variantene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...