Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Tror jeg er nødt til å flytte fra typen! jeg takler ikke all kranglingen lenger! det er ikke bra verken for meg eller barnet! vil ha snill å god kjærest nååååååååååå! flere som er på tur ut!!!
Malla86&Amalie07 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Yup.. Veit ikkje om du har lest historien min, men eg òg reise snart..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Ser ut som jeg er på tur ut snart også gitt... Huff og nå som vi skal ha barn og alt... Men denna kranglinga har bare blitt 10 ganger verre.. Han bryr seg ikke om meg i det hele tatt.. Og absolutt alt jeg gjør er feil.. Det skal gjøres på han sin måte, for han bestemmer.. Og når vi krangler er det alltid min Jeg har prøvd å få han med på terapi. Men det gidder han ikke.. Jeg veit snart ikke hva mer jeg skal gjøre... JEg vil også ha en snill og go kjæreste som bryr seg om meg.. Slitsomt er det... I tillegg har jeg også ei svigermor som driver å blander seg hele tiden.. Det gjør ikke akkurat saken særlig bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå