sterio Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Håper du har tid å sjå på meg!!! Eg veit dette ikkje er nåke fasit svar, men eg syns det er litt gøy å høyra kva de får fram:) Lurer på kva du får fram om fødselen min? - Kortid skjer fødselen, det føles som om barnet er på vei ut, det ligg veldig langt nede føler eg!? - Blir det keisersnitt el vaginalt? - Går det fort el tek det lang tid? - Kjønn? - Får eg fleire barn etter denne? Har tvillinger frå før som er født 081002. Eg: 100977 Min mann: 011173 Tusen takk på forhand!
nattinatt Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Hallo Får opp rundt 8 feb eg.Ikkje keisersnitt slik eg ser det.Går sånn passe fort,eller vanlig tid,om eg skal sei det slik.Rundt 6/7 timer.Får opp gut eg.Dette kan jo endre seg,men no kjem det ikkje opp at du får fleire.Lykke til.Klem til deg
sterio Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Tusen takk!!! Men eg må berre nett spørra om ein ting til. Fekk du opp rundt 8. feb eller berre 8. Eg har ikkje termin før 15 april egentlig, men da skjer masse der nede. Da ligg langt nede, har kynnere, smerte på sidene... Så eg må berre spørra. For eg e veldig urolig for tida...
nattinatt Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Hm,ja eg lurte etter eg hadde spådd deg!! 8 april ja! Du trenger ikkje uroe deg vennen,det går fint,og den lille blir velskapt.Eg hadde masse kynnere i frå 4-5 mnd på vei,og gjekk til termin.Klem
sterio Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2007 Eg vil berre sei te deg tusen takk!!! Du virka te ei ve ei fin dame. Velidig flink å få meg til å slappe av. Eg føle meg så rolig når eg les ka du skriv, sjøl om eg kvapp litt når eg leste 8 feb., for da e 5. i dag. Da e løye kor opphengt ein kan bli av dette, ikkje minst avheng i. Da e nok den spenningen i det. Også litt skummelt viss andre svarer det samme.... Kan vera eg vil masa på deg att når da nærma seg, for å sjå om da e kommen opp nåke nytt.... Uannsett TUSEN TUSEN TAKK!!!! KJEMPE STOR natta klem te deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå