Xenaen Skrevet 5. februar 2007 #26 Skrevet 5. februar 2007 Kjøpt en liten rosa body og et par sokker. Den kommende storesøster synes sånn er stas. Ellers har jeg blitt så dårlig i bekkenet at jeg klarer ikke å finne fram tingene vi har fra ho - må få mann min til å gjøre det. Er dere begynt å vaske opp og se over da? Jeg aner faktisk ikke om det er noe vi trenger til denne her! Vi låner vogn og stellebord. Har vogge og sprinkelseng fra før. Nei det får nok enda drøye litt før jeg tar av i ordninga!!!
Nektarin_ Skrevet 5. februar 2007 #27 Skrevet 5. februar 2007 Vi har det meste fra før, men måtte ha nytt bilsete. Det kjøpte vi her om dagen, da vi kom over et bra tilbud. Ellers så trenger vi ny sprinkelbeskyttelse, og jeg har sett for meg noe med matchene sengehimmel og sengesett. Fikk gutt forrige gang, nå kommer ei lita jente, så har kjøpt noen rosa bodyer. Vi fikk en del hjemmestrikket sist, og det skal bestemor gjøre litt mer "jentete" ved å sette inn andre knapper og sy på litt blomster el lignende. Ellers så må jo storebror få ny seng og kommode, da babyen skal arve hans :-)
Forskeren Skrevet 5. februar 2007 #28 Skrevet 5. februar 2007 Har ikke kjøpt noe enda. Men har det meste da vi har en datter på 2 år fra før og har ikke solgt noe av hennes ting enda. Men blir det gutt må han selvfølgelig få nye klær (bare rosa her i gården)! Skal kjøpe ny seng til storesøster og sannsynligvis ny (brukt) sportsvogn til henne, mens babyen arver den hun bruker nå. Og litt nøytrale klær til babyen siden vi ikke vet kjønnet, men den store handelen blir nok etter at babyen har kommet til verden.
Twins i magen <3 Skrevet 5. februar 2007 #29 Skrevet 5. februar 2007 Vi har kjøpt vogn og stellekommode (januarsalg vettu...), samt at jeg ikke har greid å dy meg og har kjøpt to små søte bodyer, et par fluffy tøffellignende sokker og to små luer. Så gjenstår en del enda, lurer på å vente på engangsstønaden vi også..sånn er det å være studenter Så er jo igjen en del enda, men nå må jeg konsentrere meg om eksamen i midten av mars før jeg tenker mer på babyting (som om det går an...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå