Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Flere som har samboere eller mann som dere ikke kommer helt overens m om tiden? Jeg føler at jeg har en som synes mest synd på seg selv hver gang han har litt vondt i nakken, mens jeg har vondt og er stiv, men det bare blåser han av. Hvis det er ting jeg ikke liker han gjør og ber han om å respektere det så gir han blaffen. Og i tillegg smisker han og later han som han er den kjerne karen blandt alle andre. Skriker mye og kan oppføre seg som sjefen hjemme. Null respekt. Begynner å bli lei og er temmelig forbanna.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Høres overhodet ikke akseptabelt ut!! Hvor lenge har dere vært sammen? Er dette første barnet? Kan det finnes årsaker som gjør at han har en veldig tøff periode akkurat nå?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Vi har ett barn til sammens og jeg har en til fra før. Virker ut som han blir litt gammeldags til tider og tror at jeg som kvinne skal være under kuet eller noe, pluss at han vet jeg ikke tar noe særlig igjen nå som jeg er gravid og når ungene er våkne, jeg vil ikke at de skal oppleve krangel.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Har en likens berre kakken verre! han kan ikke gjøre annet enn å provosere frem en krangel! han kan komme hjem fra jobb å si at det er rotete i huset og da svarer jeg han ja så gjør noe me det da! jeg jobber fult jeg også og plages med kroppen! da starter han en kjempe krangel om at jeg er bare gravid og ikke invalid::::::::::::::::: kjempe gutt jeg har funnet meg!
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Ikke for å være slem, men jeg ville ikke holdt ut i sånne forhold, da må det vel være på sin plasså vurdere andre alternativer. Vet jo egentlig altfor lite til å uttale meg, men man skal kunne leve med at det man gjør er til det beste for seg selv og ungene først og fremst. mannfolka klarer seg alltid!
AnKi! Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Offameg!! Dere må sette dere i respekt eller kommer dere vekk!! Får dere ikke respekt av di så kommer di aldri til å bli bedre og det går bare ut over dere og barna. Dere har rett på og fortjener bedre!!! Hvor lenge skal dere holde ut?? De trenger et realt spark bak,: Sjerp deg eller kom deg ut for dette er ikke noe JEG trenger!! Håper det ordner seg for dere og lykke til!!! Hør på Beoncey:ireplaceble!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå