Meg_og_baby Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Hei, er det noen som vet om treningstilbud for gravide i Trondheim eller noen gode dvd'er med trening som passer??
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Her du trent tidligere? og hvor langt er du på vei?
Meg_og_baby Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2007 ikkeno særlig det siste året nei. Men litt på treningssenter før det..+ gått turer og slik. er 21 uker på vei
steinbukk30 Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har kjøpt en dvd som heter Fit Mama. Den er veldig ok, 20 min "dans", 20 min fat burning yoga + fødselsforbredende øvelser og avspenning. Denne anbefales! Greit å ha noe man kan gjøre hjemme synes jeg.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Jeg bruker også fit mama. Men så var jeg så dårlig en periode at jeg måtte slutte å trene, men så fort jeg får litt overskudd igjen, skal jeg begynne igjen. Koselig den, bare så fryktelig irriterende med norsk stemme over den amerikanske dama.. :0) Kjøpte den på www.bokkilden.no
Twins i magen <3 Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Heia... bor i Trondheim selv, og trener på 3t. De har noen Mor&Barn-timer som også kan være aktuell for gravide. Selv går jeg på de letteste spinning- og aerobictimene. Da blir jeg passe sliten Det som er så fint med 3t, er at man kan gå på babysvømming, eller Mor&Barn Vann på Pirbadet samt de Mor&Barn-timene i sal etter baby er født. Også har de jo barnepass der også, så når baby blir litt større kan man jo ta h*n med når man skal trene Ypperlig synes jeg, for jeg vil gjerne komme i form igjen etter fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå