Gå til innhold

Trening for gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som vet om treningstilbud for gravide i Trondheim eller noen gode dvd'er med trening som passer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her du trent tidligere? og hvor langt er du på vei?

Skrevet

ikkeno særlig det siste året nei. Men litt på treningssenter før det..+ gått turer og slik. er 21 uker på vei

Skrevet

Jeg har kjøpt en dvd som heter Fit Mama. Den er veldig ok, 20 min "dans", 20 min fat burning yoga + fødselsforbredende øvelser og avspenning. Denne anbefales! Greit å ha noe man kan gjøre hjemme synes jeg.

Skrevet

Jeg bruker også fit mama. Men så var jeg så dårlig en periode at jeg måtte slutte å trene, men så fort jeg får litt overskudd igjen, skal jeg begynne igjen. Koselig den, bare så fryktelig irriterende med norsk stemme over den amerikanske dama.. :0) Kjøpte den på www.bokkilden.no

Skrevet

Heia... bor i Trondheim selv, og trener på 3t. De har noen Mor&Barn-timer som også kan være aktuell for gravide. Selv går jeg på de letteste spinning- og aerobictimene. Da blir jeg passe sliten :) Det som er så fint med 3t, er at man kan gå på babysvømming, eller Mor&Barn Vann på Pirbadet samt de Mor&Barn-timene i sal etter baby er født. Også har de jo barnepass der også, så når baby blir litt større kan man jo ta h*n med når man skal trene :) Ypperlig synes jeg, for jeg vil gjerne komme i form igjen etter fødselen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...