Camillaa Skrevet 4. februar 2007 #1 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei Til nå for 3 dager siden så har jeg lagt min lille datter på nå 5,5 mnd etter at hun har sovnet ved puppen. Noen ganger har hun våknet igjen og jeg har da tatt henne opp og gitt henne med pupp og hun har da sovnet der ved puppen og jeg har lagt henne i sengen sin og hun sover videre. Hun har sovet hele natta i ca 1 mnd tid nå. Men for 3 dager siden begynte vi å legge henne i våken tilstand, etter siste måltid før kvelden. Første natta gråt hun i 2 omganger i ca 15 min hver gang og sovnet da siste gråtetokt på 15 min. Andre natta gråt hun i ca 12-13 min og sovnet. Og det varierer med litt sutring, mer enn sutring og skikkelig sint gråting - veldig vanskelig for mor å takle men jeg har klart det til nå. Tredje natta, som er i kveld - så sovnet hun litt etter en 10 min med gråt, så litt våken gråt litt, sovnet og gråt enda en liten runde før hun så sovnet. Hvor lenge kan en la en slik liten gråte egentlig, er det skadelig ? Hvor manger kvelder vil det være slik som nå, før hun vender seg til å sovnet av seg selv uten for mye skriking ? Hilsen Miriamsmor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8087556-hvordan-f%C3%A5-baby-til-%C3%A5-sovne-uten-%C3%A5-sovne-ved-puppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå