Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 jenten min er nå 7 uker gammel, å jen har enda ikke sett ett smil som jeg er HELT sikker på er ett smil. Jeg bygnner å bli nervøs for at noe er galt. Jeg fikk henne to uker før terminen, kan det hanoe å si??
corleone Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Visst kan det ha noe å si, de begynner å smile ca. 44-45 uker etter unnfangelsen. Så ta det med ro. Og noen er bare litt mer kostbare med smilene sine.
Hemmeline Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Vi begynte heller ikke å se smil før uke 7, og jeg også ble bekymret for at noe skulle være galt. Hun er fortsatt kostbar med smilene men de kommer mer og mer. Jeg tok opp dette når jeg var på helsestasjonen når hun var 7 uker... og de sa jeg ikke skulle bekymre meg i det hele tatt. Det var veldig mange som ikke begynte å smile så tidlig sa de. Får dere noe øyekontakt enda ? Å når babyen din er født to uker for tidlig så kan det være dette som gjør at hun ikke smiler enda. Dere skal sikkert på 6 ukers kontroll snart dere også, så der kanskje du blir mer beroliget. Sender en trøsteklem jeg, for husker hvor bekymret jeg også ble for at jenta mi var litt "treg" med de smilene.
jente06OGgutt09 Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 amalie ble født 2 uker før termin hun oxo, og han har vært kostbar med smilene hun oxo.. er først de 1-2 siste ukene det kommer ordentlige smil, men ikke så veldig ofte... det kommer smil etterhvert,
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Tusne takk alle sammen:) ja, jeg får øyenkontakt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå