Stolt mor til 4 skjønne gutter Skrevet 4. februar 2007 #1 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg vil kalle det jeg opplever nå som ganske morbidt. Nå har jeg vært hjemme med et dødt foster i magen siden fredagen, først i morgen skal jeg på utskrapning. Det er ganske utrolig at de ikke har tid til meg før over helgen.. Jeg er et menneske for f...! Fredagen skulle være en gledens dag, skulle se mitt foster på 12 uker kose seg inni magen min. Men, den gang ei. Der lå den lille så perfekt og så stor som den skulle være også. Legen mente at hjertet hadde sluttet å slå dagen før el samme dag. Han fant også litt veske rundt magen og ryggen, noe som kan tyde på at det var en kromosom feil. Legen min mente jeg kan kreve at de tar prøve av fosteret mitt. Og det er klart jeg skal kreve det når jeg skal dit i morgen. Det jeg er litt redd for nå er at de skal nekte fordi det ikke har skjedd ofte nok ganger osv.. Hadde en SA i okt 04 før jeg fødte en frisk gutt i nov 05. Må si at disse dagene har vært ganske tøffe, puppa er fortsatt ømme og jeg kjenner at livmoren vokser. Kroppen har ikke reagert på at min lille engel ikke lever lenger. Måtte bare få fortalt min historie. Det hjelper å dele den med andre. Gru-gleder meg til å bli gravid igjen, men min snille - snille lege sa at jeg kunne komme på ul så ofte jeg ville neste gang Godt det er noen igjen med medmenneskelige egenskaper (føles ikke som det er så mange av dem om dagen desverre) Nå håper jeg bare at det ikke blir lenge til neste gang jeg blir gravid, men da kommer det nok til å bli noen veldig tøffe uker i starten. Men, det er så verdt det når man ender opp med ett vellskapt lite mirakel Lykke til til oss alle håpefulle God klem fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8086773-da-m%C3%A5tte-jeg-tilbake-hit-igjen-ikke-for-sarte-sjeler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamammamammamor Skrevet 4. februar 2007 #2 Del Skrevet 4. februar 2007 noe så grusomt, at dette går ann i norge, du burde fått komme til samme dag, offff må være fælt å vente til i morgen, trøste klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8086773-da-m%C3%A5tte-jeg-tilbake-hit-igjen-ikke-for-sarte-sjeler/#findComment-8086964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nela Skrevet 4. februar 2007 #3 Del Skrevet 4. februar 2007 Så leit at det gikk slik. Å at ingen har tid til deg før etter helgen er jo helt jævlig! Du må ha hatt den verste helgen i historien! Ønsker deg alt godt fremover og håper du får et fint svangerskap når du blir klar for det igjen. Håper du har mange rundt deg som kan ta godt vare på deg i denne tunge tida. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8086773-da-m%C3%A5tte-jeg-tilbake-hit-igjen-ikke-for-sarte-sjeler/#findComment-8087040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 4. februar 2007 #4 Del Skrevet 4. februar 2007 Dette var kjempetrist å høre, kjære deg. Ingen skulle trenge å bli sendt hjem med et dødt foster i magen, det er jo helt tragisk at kan skje i Norge. Jeg fikk også konstantert dødt foster i magen i uke 12, og ble sendt rett til sykehuset og fikk veldig god oppfølging der. Begynte å bøl av meg selv rett etter UL, så slapp utskrapning, men hadde fått det midt på natta hvis det hadde vært behov for det. Godt at du har en snill lege, det vil nok hjelpe deg i neste svangerskap. Jeg er ikke gravid igjen, men tenker jeg kommer til å bekymre meg når jeg blir det. Da er det godt å ha noen å ringe til som kan hjelpe. Sender deg masse varme tanker, og håper livet snart smiler til deg igjen. Stor klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8086773-da-m%C3%A5tte-jeg-tilbake-hit-igjen-ikke-for-sarte-sjeler/#findComment-8087155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre+en=4?? Skrevet 4. februar 2007 #5 Del Skrevet 4. februar 2007 hei... Ikke sá mye man kan si som vil hjelpe pá sorgen du har ná... Bare gi deg en *trösteklem* . Har opplevd det samme selv. Det er en töff melding og fá og det föles sá j... urettferdig! Jeg ble gravid igjen ca 9 mnder senere (fordi jeg selv valgte á vente) og ble gravid igjen pá förste forsök nár vi först startet prövinga igjen. Ikke noe problem i det hele tatt hverken med svangerskap eller födsel. og der ligger den lille gutten min og sover... Selvom man ikke kan se det nár man er midt i det- sá er det *nesten* alltid en "mening" nár sánt skjer. Legen min sa at naturen ordner opp selv nár det er noe som ikke er som det skal.... Ikke at det gjör ting noe lettere. Men det hjalp meg litt hvertfall- Helt utrolig at de har latt deg vente sáá lenge-´det gjör jo alt ti ganger verre! Det finnes mange leger, som faktisk ikke skulle värt leger- for de glemmer det aller viktigste: at det er faktisk mennesker det er snakk om! önsker deg det aller beste og at en spire snart vil sitte for á bli!! :-)) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8086773-da-m%C3%A5tte-jeg-tilbake-hit-igjen-ikke-for-sarte-sjeler/#findComment-8087265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå