Gå til innhold

er det bare meg???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

dette er mitt femte sv,å har vel i alle sv vært bekymret om det vil gå bra. dette er mitt første sv der jeg er inne på disse sidene,å jeg må si jeg har aldri vært så bekymret før.. blir jo nesten smårar av å lese om alt som kan skje.. men man må vel være realist å tenke at det som skjer det har en mening,uansett hvor godt eller vondt det gjør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er neppe alene nei..slik har jeg og det...dette er mitt tredje,og jeg irriterer meg over at jeg fant ut så tidlig...blir lengre tid å vente til man er over d verste da..første gang streifa ikke tanken meg på at noe kunne gå gale..med andremann var jeg litt mer realistisk,og denne gangen er jeg på grensa til å klike allerede...enda jeg bare er i femte uke...er jo klin umulig å "glemme" det for ei stund og så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det på samme måte. jeg er 6+2 og går å kjenner etter om symptomene mine forsvinner osv. dette er mitt første svangerskap. er det virkelig sånn at hvis man har en ma så merker man det ikke? synes det er en veldig skummel tanke! eller vil man blø som i tilfelle med sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ma trenger nok desrverre ikke oppdages før langt uti nei:-(fosteret bare stopper å vokse på et tidspunkt..som oftest finner man det vel ut ved en ul og at tegnene stopper opp?kjorriger meg om jeg tar feil her noen,men det er hva jeg har hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

Det er ikke bare deg liljamin. Jeg føler det på akkurat samme måte.

Jeg er 6 uker og var hos legen forrige onsdag pga bekymret og engstelig. Hun spurte hvorfor og da sa jeg fordi jeg hadde lest så mye på nettet om SA og MA og forskjellig. Første hun sa var: SLUTT Å LES!

"Uheldigvis" synes jeg BIM også er ganske bra for oss gravide (og prøvere og alle andre) man får jo snakket med folk som er i samme situasjon og utvekslet følelser m/mer.Av og til blir jeg bare litt skremt. Legen min sa at hvis jeg lette så mye etter symptomene så kunne de faktisk forsvinne i perioder. Prøver da nå å lese det positive på BIM å ikke tenke så mye på SA / MA. Skjer det så skjer, det er jo ikke så mye en kan gjøre like vel (Dessverre), kroppen rydder opp!..

Uansett lykke til alle sammen, VI klarer dette :)))))))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! ja, det hjelper faktisk å tenke sånn at hvis det skjer, så skjer det... Da har det jo heller ikke vært levedyktig. jeg har en samboer som ikke er så glad for at jeg sitter så mye å surfer på bim. han er så redd for at jeg skal gå å bekymre meg for sa og ma og alt annet som kan gå galt. jeg er jo enig i det, men på samme tid er det veldig godt å ha alle jentene her inne som en kan spørre om diverse ting..

 

jeg ønsker alle lykke til!!!! enig med oktober baby..vi klarer dette :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...