♥Spirevipp♥ Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Da er jeg endelig på mitt sister trimester, det er litt rart å tenke på....men fy søren som jeg gleder meg til å hilse på vår lille Theodor!
Fallerifallera Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Ja, sant det er deilig å ha kommet seg hit! Er ny i dag jeg og, og syns 2.trimester har vært laangt!
lettereforvirra Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Åh, Theodor er mitt ønske nr en til våres gutt men samboer vil ikke ha det siden sønnen til sjefen hans heter det..... Sukk. Heldig du er
Strålende Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 NÅ er det snart 11 uker igjen... ) Vi skal visst ha en jente vi.. men blir ikke enige om navn.. han vil ha Helle og jeg vil ha Maja hehe Men men blir vel enig til slutt. Håper dere er i fin form alle, snart er det vi som venter og venter på at noe skal skje.
Flippflapp Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 om vi får gutt (selv om ultralyd viste jente) så skal han også hete Theodor. jeg er også akkurat kommet meg inn på 3 tri. håper de neste ukene går kjapt!!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 håper de uken kommer til og gå fort.Gleder meg sånn til og se den lille.Venter mitt første og vet ikke om det er gutt eller jente.Men har ei jente følelse.Skal på ekstra ul den 5mars så håper og få vite det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå