mammantilchrisander&nicklas Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Heisann. Det må jo være noen som har den vogna til salgs?? (Eller er alle såååå fornøyde med den at de velger å beholde den selv når barna har blitt store...? ;o) ) Er ihvertfall veldig interessert i å kjøpe den vogna brukt (pent brukt vel og merke )
En-av-hver Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 He-he har den, men blir en stund til den er til salgs. Er kjempefornøyd ja :-) Men den nye har vel ikke vært så lenge på markedet at folk er ferdige med den ennå. Bestilte fra Nederland, babyjungle, ble litt billigere da.
mammantilchrisander&nicklas Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2007 Søren å da ) Har falt pladask for den vogna, men syns den er i det dyreste laget... men er det ingen som har den til salgs, så blir det vel ny på oss etterhvert... Kan jeg spørre hva du måtte gi fra Nederland, og hvor lang tid det tok? Har nemlig termin om en uke, så tenkte å få vogna i hus så fort som mulig ) Har en på 13 mnd fra før som går i bhg.... planene var å bli sprek med en gang ;o) Nemlig GÅ å levere eldstemann de dagene han er i bgh.... yeah I wish ;o)
En-av-hver Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Hei igjen det er nettop det jeg bruker vogna til, gå til bhg. Mye enklere enn å rote en nyfødt ut og inn av bil i kulda. Ligger fint nedpakket i vogna og koser seg. God plass til størstemann ved siden av Jeg betalte ca 5800,- inkl. frakt og moms for vogn og regntrekk (det svarte). Momsen fikk jeg på egen regning noen uker etter. Det trekket er foresten helt supert, ble lunt og fint selv da det var 15 min. Jeg hadde vogna på døra på ca en uke. Hadde en annen softbag som jeg bruker til baby. Nå har jeg begynt å bruke voksiposen. Vogna er kjempegod å trille, helt imponert over hvor greit det går, selv med to barn. Selv på snø har det gått kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 5800 kr var da ikke spesielt billig? Den koster vel 5990,- her og da får man den ferdig montert, samt det er lettere å skulle reklamere osv. Nå var den jo også nylig på salg på Barnas Hus til 5000,- Ellers må jeg signere at den vogna er helt genial!! Så utrolig god å trille, og supert med regulerbart fotbrett!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Det er twinner twisten hun spør etter, altså tvilling/søskenvogn. Tilbudet på barnas hus gjaldt joggster twist, enkeltvognen. Så da er 5800 ganske billig, da tvillingvognene er noen tusenlapper dyrere enn singelvognene. Som oftest går det greit å reklamere på vogner som er kjøpt av i utlandet også, så lenge det er en seriøs nettbutikk.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Vi bestilte vognen fra nederland for 8 dager siden (det var en søndag da), og fått beskjed at den kommer på døra imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå