Minesmå:)+en til! Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Hvilken grøt skal jeg velge...? noen som er bedre enn andre?
komplett familie Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Vet ikke hva som er best, men vi har kun brukt Maisgrøt. Føler den smaker mer enn de andre. De andre føler jeg smaker papp!!!!!
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har akkurat begynt selv, kjøpte havregrøt fordi det liker jeg så godt selv. Har lest her inne at andre anbefaler maisgrøten, skal visstnok smake bedre.... Jeg blander litt sviskesaft i grøten jeg da så hun ikke blir "treg" i magen, tror det gir litt god smak, hun smatter den iallefall ivrig i seg;-)
Solita 79 Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Vi har begynt med ris grøt. Poden syns den er veldig god i hvertfall. Smaker mest som morsmelk syns jeg da(blander med mm) med litte gran ris smak. Vi tenkte vi skulle prøve maisgrøt når denne pakken er tom
Mamma og smula Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Vi begynte med maisgrøt. Jenta mi liker den ikke noe særlig. Har nå kjøpt havregrøt for å se om den faller bedre i smak. Tålmodighetsprøve disse første smaksprøvene...!
Mathias`mamma Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 På helsestasjonen min anbefaler de å begynne med de grøtene som må blandes med melg. Dette fordi havregrøten inneholder litt gluten. Vi begynte med maisgrøt blandet med mm, og han elsket den. Tror det viktigste er å tilvenne dem sakte.
mamman`te2flottegutter Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Vi begynte med risgrøt blandet med mm. Han liker den veldig godt (etter at han ble vant til den da) Problemet med maisgrøt synes jeg er at han gulper gult (gulpeunge). Men det virker som om han liker smaken på maisgrøten bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå