Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Ser ut som om navnedebatten er ute av funksjon så jeg prøver her.... Hva synes dere er finest av Emilia, Emilie og Linnea???? Lista blir stadig kortere. Hehe
aprilbaby2007 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Linnea liker jeg best, ville valgt det selv, men det falt ikke i smak hos min andre halvdel;)
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Hei. Linnea var en av de navnene som sto høyest på jentelista mi - Det er kjempesøtt. Vi venter en liten gutt og tror han skal hete Aaron.
cec26 Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Linnea er veldig fint:) det hadde jeg valgt:)
-Aimee- Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Emilie er finest. Men Linea er også kjempefint. (Synes det er finest med en n jeg)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Liker alle de navna veldig godt.. jeg synes Linnea er finest når det utales Li-nnea og ikke Linn-ea.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg liker best Linnea mens samboer liker best Emilie. Synes Emilie er fint, men liker da egentlig Emilia bedre. Er så mange som heter Emilie..... HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Sorry..liker IKKE navne Linnea....Hadde en hest som het det engang:) OG hvorfor det navnet er blitt så poppis skjønner jeg ikke. Emilia er myye finere. Linnea....hmmm nei! Ikke fint..
Pirkeanonym Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Nydelig! Vi regner med at vår lille prinsesse skal hete det:o) Men med en 'n da
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 Synes det kommer litt an på hvor opptatt man er av dette med motenavn. Se på ssb sine sider, der får man opp graf over hvor mye navnet er brukt. Da ser f eks Linnea ut til å være veldig moderne nå. Da kan det jo bli mange i klassen osv, men det er jo egentlig ikke så viktig...
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 hehe.. jeg står mellom noelunne de samme navnene.. skal enten kalle lille jenta Emilia Sofie eller Emilia Linnea
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #14 Skrevet 5. februar 2007 Absolutt Linnea! Har en jente som heter det selv :-) Synes selvfølgelig at det er dumt at det navnet har blitt så pop, men.... Fint er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå