Hanne og Jo Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Er det greit å bruke mme uten at det er nødvendig? Jeg tenker på de tilfellene hvor far er hjemme alene med barnet. Har for øvrig nok melk.
mamsen sin Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 JA DET ER DA IKKE NOE PROBLEM DA.GULPEN KOMMER TIL Å LUKTE NOE STERKERE DA.
rødhette* Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Du kan pumpe deg og fryse ned, slik at far kan gi morsmelk på flaske. Men hvis du synes det er enklere å bruke mme, er det absolutt ingenting galt med å gi det.
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Pleide å pumpe meg før, men plutselig ville ikke Sigurd ha mm på flaske, bare fra puppen. Så da får han mme når jeg er borte og det går helt fint. Er nok verst for meg, som får skikkelig spreng! *melke på do*
komplett familie Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Ikke noe problem det! Er smart å venne dem til å drikke mme fra flaske, det har ikke vi gjort og angrer bittert!!! Er nå fullstendig avhengig av puppen.... slitsomt! Er stress å reise ut og handle...., tenk om han blir sulten!!!! For da er det hyling fra første sekund til han får mat, samme hvor lang tid det tar Så gjør h*n vant til det
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Er da ikke noe problem og bruke mme om han tåler det og liker det. Grunnen til at man anbefaler fullamming i 6 månder har jo med beskyttelse for allergier og sånn. Så det skulle jo være om du trenger noe ekstra beskyttelse for sånt da om de ligger i familien. Også var det det med melkeproduksjonen din da, den kan avta noe om du ikke får tømt puppen din da poden ikke drikker av den. Noen babyer har jeg hørt kan begynne og puppenekte dersom de blir vant med flaske, da melken kommer mye fortere ut av flaska de slipper jobbe for føden. Men ellers er da mange barn som ikke får noe annet enn mme og de har det jo bra de ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå