Gå til innhold

Heisan smugs, så glad jeg ble når jeg

jippi 3 gang

Anbefalte innlegg

var innom og tittet her på gravid i moden alder. Jeg har ikke hatt tilgang på pc på en stund så da jeg fikk det nå måtte jeg innom for å se om hvordan det gikk med dere. Så gøy at du er gravid, det er deg vel unt. Vet ikke om du husker meg, men det er vel snart et år siden jeg begynnte å chatte her inne. Jeg var så heldig å få en nydelig sønn her for litt over en uke siden. En magisk tid er forbi, jeg har tenkt at det holdt med 3, men når jeg kikket inn her fikk jeg nesten lyst til å bli gravid igjen, tenk å ikke få oppleve dette igjen..................det er jo dette livet handler om.

jeg er vel litt rusa på det jeg har opplevd, og full av hormoner, glemt er at jeg var drittlei av å gå gravid her for noen uker siden.

hvordan er formen din da?

( Gyda)

Fortsetter under...

Hei Gyda :))

Så gøy å høre fra deg!! Husker deg godt jeg, og tenkte på deg her for ett par dager siden. Tenkte at; hun har sikkert født også hun nå... Og det har du!!:) Gratulerer sååååå mye med lillegutten!! Det var skikkelig koselig å høre :)

Bra at alt er så bra med deg. Du kan jo alltids få en til etter hvert vet du... ;) Syns å huske at du ble ganske fort gravid.

Med meg tok det sin tid, og jeg var ved å miste motet helt, men tenkte at jeg må bare prøve litt til, og litt til.. og heldigvis, der satt den!

Jeg er bare 7+3 i dag, så jeg er ikke komt så langt. Derfor er jeg litt avventende til om det kommer til å gå bra eller ei.

Jeg har vært i kjempefin form helt til for ca en uke siden. Nå er jeg mer eller mindre kvalm stort sett hele dagen, og kjempetrett. Sliter derfor med å jobbe fullt, og lurer på om jeg skal ta en pause...

Skal på ul om en uke, så det blir spennende å se der inne... :)

Takk for omtanken, håper jeg hører fra deg igjen!

Heisan smugs

Ja det høres ut som gode tegn at du er trøtt og kvalm, supre gravidtegn det vet du. Hvorfor skal du på ul så tidlig, blir du fulgt spesielt opp?

Jeg er på samme alder som deg omtrent så hvis det skulle blitt enda en kan jeg ikke vente så lenge, vel jeg får kose meg med go gutten min nå, jentene mine er ikke så veldig store ennå heller. Du har vel forholdsvis store barn?

Hei igjen :)

Det er ingen spesiell grunn til at jeg skal ta ul. Har hatt litt oppfølging av gynekolog nå i prøvefasen, og kjenner at jeg har behov for å se at alt er ok der inne.

Barna mine er 13, 16 og 18 år gamle. Hvor gamle er dine da?

Det var jo koselig med en liten gutt nå da, siden du har jenter fra før... ;)

Er litt misunnelig fordi du har koseklumpen i armene dine. Det føles som en hel evighet til jeg skal få oppleve det. Tiden går sååååå sakte!

Klem

Heisan smugs

Jeg hadde også tidlig ul, men jeg har gått på privatklinikk hos jormor. Var hos gyn i uke 7 og fikk ultralyd, så hjerte banke og det var stort. Hadde ul i uke 11 også og da tok ungen jammen salto gitt. Det er jo bare fantastisk. Skjønner at du syns tiden går sakte, det syns jeg også de første 12 ukene, men etter syns jeg det gikk forholdsvis fort.

Barna mine er 5 og 7 år gamle.

Skal dere vite kjønn?

klem

Hei :)

Jeg har også fått innkalling til ul på sykehuset i uke 12.

Synst det var så rart, og tenkte at de må ha tatt feil. Men da jeg ringte og sa at jeg bare er i uke 12 da, så sa hun at jeg skulle på ul da også.

Det har vel med alderen å gjøre det da..?

Men det er jo helt ok det. Fint å bli ekstra godt oppfulgt.

Jeg tror kanskje vi vil vite kjønnet, mannen min ønsker i alle fall det. Så vi får se... Akkurat nå er jeg usikker på hvordan det går dette her, så jeg må ta en dag av gangen.

Har du det fint med babyen da? Sover han bra om natten?

Klem

Annonse

heisan smugs

Fint at du blir godt fulgt opp, det gir jo litt ekstra trygghet. Jeg storkoser meg med nurket mitt, og han sover faktisk ganske mye, om natten går det også greit, han sover sammen med meg, så jeg bytter bare pupp, så sovner jeg når jeg ammer. Men det kan jo fort snu seg, disse jentene mine var mye våkne, selv om de gråt lite, har jeg hatt to kvikkaser. Lurer jo litt på om han er av samme typen.............

Hvordan er svangerskapet ditt, nå i forhold til de andre gangene? Lenge å huske tilbake kanskje?

klem

Det høres ut som du storkoser deg, og det er godt å høre.

Håper jeg også kommer dit engang.

Jeg husker godt at jeg var veldig kvalm de andre gangene jeg gikk gravid også, så det kjenner jeg godt igjen nå når kvalmen sitter der igjen.

Ellers var jeg en del plaget med bekkenløsning, men det var først senere. Det håper jeg å slippe da..

Akkurat nå er jeg vel egentlig mer redd for å ikke nå dit engang. Men prøver å ikke tenke så mye på det. Heller ta en dag av gangen.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...