Gå til innhold

sjekk av sædkvalitet?

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan dette fungerer? kan alle gjøre det? vi har lyst til å få sjekket det, sånn at vi ikke prøver på månedsvis om noe skulle være galt... men er det sånn at vi må ha prøvd så så lenge, slik det er med utredning til oss jenter?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8085953-sjekk-av-s%C3%A6dkvalitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Hvis det ikke går veien denne måneden så skal vi også få testa spermen, har hørt at det er bare å bestille en spermtest på nettet, tror billigtestester selger de. Er ganske sikker på at legen tar slike tester uten at man må vente på utredning.

Me sjekka kvaliteten på fertilitetsklinikken i Porsgrunn. Der måtte du ha med henvisning fra legen, men det var ikkje ventetid. Fekk sjå svømmarane forstørret opp! Kjempe gøy å sjå:) Finnes sikkert slike klinikker mange stader. E jo veldig greit å sjekke mannen først. Lykke til:)

fant igjen mitt gamle innlegg her:) nå har sambo vært hos fastlegen, han ble henvist til st. olavs for prøvetaking! Fastlegen har henvist meg i samme slengen slik at vi blir innkalt begge to etter prøven slik at jeg kan bli utreda dersom alt er bra med han! Det syns jeg var en bra fastlege:) ellers fikk han beskjed om at vi ikke skulle tenke noe mer på det, og holde oss hjem fra jobb ved positiv el-test!! :) :) :) veldig fornøyd med fastlegen hans! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...